Melyik benzines 3-as BMW a legmegbízhatóbb?
Szeretnék egy 3-as bmw-t benzinesbe!
Melyiket tartjátok nagyon megbízható motornak? 316i, 318i vagy 320i? És ezekből is melyik lóerőset?
Saját tapasztalatokat szeretnék, nem okoskodást, hogy szar a bmw köszönöm :)
Van szar BMW és van szar Lexus is, viszont mind a kettőből van megbízható.
Meg ugyebár a Lexust az utóbbi időben nem láttuk olyan hülyegyerekesdi környezetben mint a BMW-t. Viszont akárhányszor voltam "hülyéskedni" a volt BMW-mel a hegyekben 1db hátsókerekes Lexust nem láttam?!
Na jó, visszatérve az okoskodásomból, 320i árból nem kapsz is200-at. Vagyis kapsz mert valami 700e a legolcsóbb jelenleg hahun, de arra rámegy még legalább a BMW ára is, mert nemigen van hozzá bontottan semmi, se utángyártott (sajnos) és a gyári a horror árú. (d4d toyota kedvezményes kuplung+kettőstömegű majdnem 500e volt)
Én mint másik BMW-s dobtam be (már hat BMW vételével a hátam mögött), hogy nyilván ha nem szeretek bele abba amit csak BMW, és néhány igazán luxus márka nyújtja a vezetési módok például, mennyivel jobban jártam volna egy Lexus-sal, és nem az újakat adom el (3-as downsizeing helyet sor4), és nem három használtat nyüstölök tipikus nyugati második tulajdonos korban.
A BMW egy tipikus megelőző szervizes autó, akkor nem rohad le, hagy ott. Egy japán autóhoz, vagy közönségesebb német márkához képes zabálja a pénzt. Tudom, mert nagybátyám régi Land Cruiser V8-asa is csak kötelező szervizben és rutinon járt, és nem véletlenül még utolsó pillanatban most vett is egy újat, meg japán Motoros Opel terepjárói vannak többek közt, na azok szerviz igényesebb darabok, de sokkal olcsóbb fenntartani, és főleg csak trailerezéshez voltak használva, vagy terepen "hülye gyerekeskedni". Ami engem szíven ütött a japán autók téren, az az hogy a japánok nem 6-9 hónapos forgalmazás után jönnek ki igazán összerakott darabokkal.
BMW-t a második tulajdonosig használva, vagy első modell évükben gyártottak; vagy még inkább a első, meg főleg második tulajdonos teszi sz@ára sok esetben. - a BMW meg kell nézetni, még után állítgatni is. Olyan mint akusztikus hangszer. Japán, meg mint egy szintetizátor, vagy inkább mint egy digitális zongora.
Én ezeket a kismotoros BMW-ket nem ismerem, nekem 2db BMWm volt vagyis még 1db még mindig van. Nekem túl sok bajom a kopó alkatrészeken kívül nem volt, ha ide vesszük az olajat, benzint és gumit is.
Illetve nem azért adtam el mert rossz volt, hanem mert kinőttem a közúti hülyegyerekből, ezért lett eladva az e46 330ci-m.
A másik ~300e ft-os 325i e36 marad visontára trélerrel.
Főrumokat olvasva ami az e36-omban volt motor megölhetetlen m50b25 illetve az e46ban lévő is talán az egyik legjobb m54b30.
A kismotoros sem gagyi, bár 316 és 318 városi autók. Nekem 2. és 3. BMW-knél ugyan abból a l4-es motorblokkból +50 lovas utóbbi már erős is volt, kb. 2 literes kombihoz képest. Ezek idei 3-asok. Utóbbit húgom vett át - örökségbe beszámolva, meg nagyi lakásának öröklési értékének felének rendezésénél, a párjának, hogy Budapestre feljárjanak, és azt ne egy Honda Jazz-el tegyék hazai autópályákon. Előbbit meg eladtam.
Amúgy a közel két méteres magasságomhoz azok nem feletek meg. De első németben Ford Mondeo kombi vadászat közben vett, szépen megkímélt és valóban keveset használt fehér 2011-es 740-es dízelem volt, amivel munkahelyi szünetben sorőr voltam, (amúgy Nem egy vidéki esküvőn is), a megbízócég tulajának is adtam el az autót, ja és drágában mint vettem.
Most sor hat mániám ellenére három V8-as van, egyik a tavaszt várja mert M6 Cabrio. De a két F10-es V8-assal sem jutott eszembe, sem ahogy a nálam kölcsönbe lévő BMW-kkel, vagy MB-kel hülye gyerekeskedni.
Apám, és nagyapám MB-jét sem vezettem, pedig utóbbiból utolsót megörököltem. De inkább egy előzékeny, megfontolt, udvarias MB vezetési stílusom van, ennek ellenére vagy ezért.
Nem mondom, hogy sokakat nem formál át az autó, de sokkal inkább látom ezt a mélynyomóládás, akár vagy főleg Golfos diszkósoknál.
Amíg nem volt az első BMW-m három Bontó szökevény mellett, addig meg eladás előtti BMW-ket és MB-ket vezettem Budapest és vidék közt.
Nem hiszem, hogy attól, hogy valaki BMW-s állat módjára kellene vezetni(e), és ezt autót kölcsönadókon is láttam.
Jó tőlem elégé eltérő, és más a németből behozom, mert "menőzni" akarok ember típus. Tény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!