Szeretnék egy 70/4-es simson-t, milyen gyújtást, karburátort, kipufogót, hengert, vegyek/rendeljek hozzá? Linkeket légyszíves küldjetek. (futármotorsbolt-ba semmit nem lehet rendelni mert alig vannak hengerek) Kuplungot nem kell piszkálni 70/4-hez?
Szerintem a kuplungot és főtengelyt is cserélned kell, továbbá egy tervezett rezó is kell rá. Nekem volt ilyen átalakításom és több mint 70000 forint volt az alkatrész költsége a blokkfelek átalakítását én végeztem. ebben nm volt munkadíj.
Ha használt, bontott dolgokkal oldod meg akkor lehet olcsóbb. Kipufogóra nagy hangsúlyt kell fordítani, mert nem lesz meg a várt teljesítmény.
Első fogaskereket is cserélni kell, végsebesség érdekében.
Nekem az átalakítás után tényleg nagyon ment a motor, végsebességet nem tudom mennyi volt, mert megrendelésre csináltam. Gyújtást is át kellene alakítani ha megszakítós megoldásod van. Drága lesz a vége!!!!!!!!!!!!!!
Karburátort is érdemes cserélni, én fúvókákat kalibráltam, alakítottam át, de jobb Amal 19, vagy DelLorto 19 Karburátor gyári értékekkel + 18000-Ft minimum. Megéri?
Szerintem nem! Simson gyári 50 es a legjobb.
Így van, gyári ötvenes a legjobb. Ha rendesen át akarod alakítani annyiba került, mint egy 125-ös motor és az megint jobban fog menni alapon...
Azt meg ne gondolja senki, hogy egy ilyen szinten átalakított Simsont a rendőr simán elenged majd az AM kategóriás jogsival, mert nem hülyék, tudják jól, hogy fel lett fúrva, meg minden létező értéket átlép amit az AM megköt.
Egy 50cc vízes blokk 15 lóerőt is tudhat vagy még többet, szóval érzed a különbséget.
7LE már sok a Simson anyagminőségének.
Ha valóban szép állapotú akkor nem érdemes tönkre vágni.
De ha sok kidobni való pénzed van akkor ám legyen. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!