2010es astra irányjelző javítása valóban 240ezerbe kerül?
Tegnap én egy adagolót kerestem, a bontós annyiért akarta rámsózni, mint máshol egy komplett motort váltóval együtt. Csak néztem rá. Ezt mondtam neki, és még ő hápogott...
Bőrvastagság kérdése az egész.
Nekem is volt ilyen izzóevő autóm, feszszabályzót kellett cserélni, magam cseréltem, 2000ft volt.
Tulajdonképp még az is lehet hogy ennyibe kerül. Ezt előre még az autó szerelő se tudja. Persze nem védem a szerelőt, de ők is a piacról élnek. Ha rájönnek hogy a tulajnak gőze sincs az autóhoz, semmi műszaki érzék , hát csak egy kicsit jobban fog a ceruza. Nem véletlen az se hogy el van terjedve a dizelekről hogy milyen drága a javitásuk.
Mert itt ha valami baj van a gázolaj ellátással már ráfogják hogy adagoló, injektor csere. A gazda úgyse ért hozzá. Egy adagoló több százezres tétel. Én fuvarozó cégnél dolgozok , de még a több MILLIÓ km-ert futott kamionoknál se volt soha adagoló csere. A személy kocsiknál meg ha megy 200 ezret , már rálehet fogni, holott lehet ez csak egy tömités csere vagy valami egyszerű kis javitás lenne.
A kamionoknál nincs forgóelosztós adagoló, míg személyautóknál szinte csak az van már a 90-es éves közepe óta. A kamionokban sem mennek el az adagolók több millió km-t felújítás nélkül...
Az irányjelzőt passzolom.
H vagy J Astra?
De végülis mindegy is.
Azért ezek az autók már nem olyan egyszerűek mint egy Lada, hogy cseréljünk benne feszültségszabályozót, mert az után végig csak a drót van nulla elektronikával.
A H szériától kezdve az index vezérlése can-buszon keresztül történik. Ha pl az UEC hülyült meg és cserélni kell, az nem két fillér. Drágább helyeken simán kérhetnek érte ennyit.
Itt van pl egy 12 éves H Astrához az UEC alsó része, ennyibe kerül: [link]
(Hamár a dízel szóba került, bár nem tudom hogy jön ide, az enyémben most van 480.000km. Ráadásul a rettegett modern CR-rendszerű dízel, amitől állítólag itt is az ész osztogatók szerint sikítva menekülni kell. Se a nagynyomású szivattyú, se az injektorok nem voltak még se cserélve, se megbontva. És kutya bajuk. Hozzáteszem, hogy az autó új korától kizárólag prémium dízelt látott és ha egyszer beindítom 200km autópályánál hamarabb nem állítom le.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!