A Suzuki elszalasztotta a lehetőséget a középkategóriában?
A Kizashit tervezték erre a célra, de balul sült el.
Nincs is bent az európai kínálatban.Meg, eladhatatlan motorral kínáltak, választék sem volt.Csak 2,4-es szívó benzinessel.
Ami bicskanyitogató, hogy Amerikában egy majdnem full extrás Kizashi (ugyanis ott forgalmazva van) ára a 6 millió forintot sem éri el.
Európában hogy lehetne 6 millióért felszerelt középkategóriást venni?
A Fordnál,Renaultnál is 7,5 az indulóára az alapverziónak.Aztán ez szépen megy 11 millióig is.
Pedig a Suzi ezzel hatalmasat akasztott volna.Főleg a kelet-európai piacon.Népszerű a szedán forma, illetve árérzékenység uralkodik.
Sokan ölnének egy ekkora autóért ezen az áron.
Kapható (volt) Európában, de nem igazán kellett a kutyának se.
Összes 4666db-t adtak el 6 év alatt Európában.
2 visszahívás is volt, így érhető, hogy nem élt meg szebb sikereket.
Használtan kapsz egész jó áron, de aki kicsit is ért hozzá az tudja, ha baja van, akkor nagyon sokba kerül a javítás.
Szerintem is egy elfecsérelt lehetőség volt a Kizashi a Suzukitól. Jó ötlet volt ami rengeteg lehetőséget rejtett magában. Jó formavilágú volt ez a nagyobb szedán, ennek a karosszériának az alapjaira egy Kizashi Kombi kivitelt is ki lehetett volna fejleszteni, na azzal szép sikereket érhetett volna el a Kizashi csomag Európában is. A motor palettát is át kellet volna gondolni és bővíteni kellet volna lefelé kisebb köbcentis motorokkal, pazarló csak egyetlen 2,4-es motorral kínálni egy ilyen autót. Európában ez nem működik.
Nagyobb sikert aratott volna ha lett volna 1,6-os vagy 1,8-as motorral is Kizashi, olcsóbban, Kombi karosszéria kivitelben is. A Kizashi 1,6-os vagy 1,8-as motor kivitelben szép sikereket hozhatott volna Európában a Suzukinak. Így sajnos egy kiaknázatlan lehetőség maradt.
Esztergomban most bezárják a gyárat, és hozzáépítenek még egy üzemet. Márciusban indulnak újra, csak két típussal: a Vitara változataival, valamint az SX-4 Scross változataival. ezeket 128 országba exportálják innen. A gyár a körülötte látható minden szabad területre(is) ezeket gyártotta, hogy legyen némi tartalék, így a négy hónapos leállás idején valahogy ellássák a piacot.
A tizenkét éve futó, hatalmas bevételt hozó swift megszűnik. Minden más suzukit külföldről hoznak be.
A Kizashi nagyon jó autó, csak nem erre a piacra tervezték..hogy miről beszélek? csak be kell ülni, és kiderül..(mindenesetre kipróbálták tapasztalatszerzés céljából. Amúgy a hathengeres 2.4 es szívó motor igen kiváló minőségű széria.)
A gyár marketingesei nem véletlenül azok, akik. Baromira értenek a piachoz.(ebben minden benne van)
(Az igaz, hogy odaát feleáron lehet beszerezni az itt megcsodált vasakat. Ami itt a Mogyoródin húsz milla, azt ott némi szerencsével sikerül kitolni a boltból tíz millából..
Az izgalmas része ezután következik. Na, az a bicskanyitogató. De ez a probléma már nem tartozik a Suzukihoz)
a Suzuki nem szalasztott el semmit...sőt...már fut néhány próbakocsi, amely megváltoztatja a szokásokat.
A legnagyobb baj az volt vele, hogy csak 2,4-es benzines volt mellé CVT váltóval... ha lett volna belőle több motorváltozat, esetleg még dízel is és mellé vagy hagyományos automata de még inkább manuális váltó, akkor esélyes, hogy sokkal több kelt volna el belőle.
A formát nagyon jól eltalálták, ezért is rossz, hogy végül ez lett a dologból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!