Miért van enny új eladó használtautó?
Mondjuk Audi Bmw Mercedes vagy más márka.
2015-16-os évjáratok, alig pár 1000 km benne. Csak tudták,hogy mit csinálnak,amikor kifizették a 15-20 milliót.. Mégsem egy ruha,hogy inkább megveszem a másikat is,mert nem tetszik.
Új használt autó??? Az meg milyen? :D
Amúgy számtalan oka lehet. Bemutató autó volt. Nem várt ok miatt kellett a pénz, ezért eladja és egy olcsóbbat vesz. Annyi a lóvé, hogy egy-két év múlva ráun, mert esetleg már nem a legújabb modell és sznobságból neki csak az a jó.
És még ezer más oka lehet. De ha konkrétan érdekel, mért nem az eladótól kérdezed meg, mint hogy itt teszel fel ilyen kérdést, hogy mi találgassunk?!
Minden baja van már a kocsinak és még akkor szabadulna meg tőle ameddig van garancia.
Más meg jön hogy húú de jó mert milliókkal olcsóbb mint szalonból és megveszi.
Ugyan,a mai TFSI meg TSI meg 3 hengeres ezres turbós,150 le motorok,meg a "forradalmi" újításaik.
Új autó= drága alkatrész.
Ez eddig,egy 10 éves kocsihoz volt képest drága.
De a mostaniak egy 5 éves még "normál" szívóéhoz képest is többszörös áron vannak,a 90%-uk gyerekcipőben jár,és értelmetlenek.
15-20 milla : cég megveszi,nonstop ezzel járnak mindenhova ,és az 1 éves 2015-ös kocsiban már 60-80e km van,egy megölt turbóval,mert a főnök és a burzsuj állat nem ér rá a turbónak adni pár percet ,hogy melegedjen,egyből nehéz a lába,és tolja,majd megérkezik,a nagy sietség miatt nem maradt ideje,és leállítja,nem hogy alapjáraton pár percig hűteni.Az a probléma ,hogy évről évre szigorodik a környezetvédelmi előírás,szinte azt akarják,hogy a kocsi ne szennyezzen ,hanem tisztítsa a levegőt...VICC!
Ezért kis 1.4 motorok,"kis" fogyasztás,egy faja szűrővel,turbó és kompresszor feltöltéssel,erő is van benne.160 le 8 literes mérhető fogyasztással,aha.
Csak mivel 1-2 év alatt kellett gyors kieszelni,gyerekcipőben jár,elmegy : ugyanazt a szemet minőséget gyártják hozzá után,ami ugyanazt fogja kibírni,vagy kevesebbet.
Inkább egy 5-6 éves japán (szívó,de feltöltős is jöhetne),mint egy 1-2 éves német,a fain feltöltős motorjaikkal...Egy mai francia már szinte jobb...
mi már a cégnél jó ideje nem veszünk autókat, béreljük
a flottakezelő megveszi az autó, mi 1 évig használjuk, majd másik után nézünk
ezekre opciós vásárlási lehetőségünk van, de sosem vesszük meg, általában ezek kerülnek fel a HAHU-ra, hogy garis, szinte új autó eladó
Ezermillió oka lehet ennek.
Egyébként az 1-2 éves eladó autóknak csak a töredéke származik magánszemélytől.
Innentől meg lehetett bemutató autót,tesztpéldány,újságíróknak szánt darab,felsővezető kocsija,politikus szolgálati autója stb stb stb.
A 4-es egyébként jól leírta a dolgot.
A legtöbb ember totálisan műszaki analfabéta,leülnek a kiscsaláddal,megnézik a katalógusadatokat,aztán elhiszik hogy jajj de jó lesz az 1.4 turbóbenzin,meg a 3 hengeres dízel,meg húha 7 év garancia,rohannak is a szalonba megvenni.
Aztán amikor rájönnek hogy a garancia öröm helyett egy pokol,meg amikor kezdenek ráeszmélni,hogy a szomszéd azonos évjáratú 2 literes szívója éppen bejáratódott,mikor ők százezreket hagynak a márkaszervízben,akkor már mégse olyan tuti a dolog,mint ahogy a prospektus leírta.
Nem is feltétlen a technika mindig a hibás,ha a Győzikén felnőtt delikvens elhiszi hogy elég 30 ezrenként cserélni az olajat,meg kínozza a start stoppal,mert akkor spórol vele 15Ft-t,meg az életbe nem forog szerencsétlen motor 2500 fölé,mert akkor az agyatlanja szerint károsodik,meg biztos húde sokat fogyaszt.
Ezt semmilyen motor nem köszöni meg.
Az előzőről jutott eszembe:
Nekem van egy szőke kolléganőm, akinek a férje (informatikus) azt mondta, hogy akkor fogyaszt a legkevesebbet az autó, ha minél alacsonyabb a motor fordulatszáma.
Ezért a csaj 1500-as fordulatnál váltogatja el a kis 1.4-es szívó benzinest. Komolyan, én már nem szeretek beülni az autójába. Nagyon rossz hallgatni, ahogy remeg, búg, rázkódik, kínlódik az a szerencsétlen motor gyök 2 gyorsulással minden gázadásnál.
Régebben szóltam neki, hogy figyi, nem akarsz visszaváltani?! Erre a válasz az volt, hogy én hülye vagyok, nem értek hozzá, mert a férje, "aki egy isten" azt mondta hogy így kell. :D
Na, azután feladtam. Szerintem az a motor se lesz hosszú életű. Aztán majd ők szidják legjobban az adott márkát, hogy micsoda szart gyárt. :)
Kizárólag a magánszemélyek által eladott autókról van szó.. sok autót, autós cégek adnak el. Ezek most nem érdekelnek, csak a magán!
Sok olyan autó van eladó sorban,ami 2014-es, sőt 2016-os évjáratú is,ami magán kézben van és 1-2 év után eladják mondjuk 14 millióért,mondhatni szalonállapotú.
Amikor megveszi valaki az új 4-es BMW-t és 2 után eladja.. mert ha mondjuk egy e60-as BMW-t ad el 10 év után azt mondom jó, vesz egy újabbat.. csak nem tudom elképzelni,hogy a 2 éves vadonatúj Bmw-nek mi baja lehet,miért adja el.. a mi Opelünk 8 éves és semmi baja.. más a 2 márka nincs is annyit használva,de akkor is.. 3 és 14 millió között van különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!