Mi az a szervokormány?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
az arra jo, h. a kormányzást megkönnyítse a gépjármüvezetöjének. lehet elektronikus rásegitésü, olajos is. esetleg ezek keveréke. és egyéb "agyament" megoldások is lehetnek/léteznek. lényege, h. a kormányművel van összekötve egy szervo szivattyu, vagy elektro motor. a kormány mozgatására reagál. és segit a kormány könnyebb forditásában.
igy tudod megállapitani, h. szervos-e a verda: állo autonál, és járo motornál egy ujjal át tudod tekerni a kormányt egyik végállásébol a másikba. (gyk.:jobbrol-balra, v. forditva) akkor szervos. ha bele kell kapaszkodni, és két kézzel is elég nehezen fordithato a kormány akkor nem szervos az auto.
nekem van 2 autom egyik szervos, a másik nem. a szervo nélküli pici városi autot utálja a párom. neki nö létére nehéz tekerni a kormányt. ezért inkább elviszi a hatalmas kombiautot, ami szervos. :S
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
08:44 ott a pont!
Utálom a szervót :S
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
azért egy 40 tonnás monstrumot szervo kormány nélkül vezetni 2x4,5 órán keresztül. azért az elég megeröltetö lenne...
itt elengedhetetlen a szervo. vagy gondolj bele, h. egésznap egy helyijáratos buszt vezetsz szervo résegités nélkül.
személyautonál szervos, v. nem szervos nekem teljesen mindegy...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vezettem szevró nélküli autót és nagyon rossz volt.
A mostani kocsink szervós, bár nem túl jó a szervója azért el lehet vele boldogulni. Egyszer gurultam vele amikor nem volt beindítva(ilyenkor nem megy a syervo) hogy kipróbáljam milyen szervó nélkül és nagyon rossz, bele kell rendesen kapaszkodni , alig lehet tekerni a kormányt.
Egy 1,3tonnás kombiról van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!