Erről a megane-ról tud nekem infót adni akinek volt ilyen?
[IMG] [link]
Kéne egy kombi autó és ennek a formája tetszik a legjobban, méretre is jó lenne. 1,6 benzinest vennék ha emellett döntenék.
Eddig vw, audi, ford, skoda autóim voltak.
Légyszi ne irjanak akik csak azt hajtogatják, hogy a rönó az egy szar.
Milyen problémák jellenzőek ennél a típúsnál?
Mennyire szerette akinek volt ilyen?
erről csak a tulaj tud. de.. .. .
mindenképp 2006 utánit vegyél sok gyermekbetegséget kijavítottak. A 2006 előttiekkel igen sok baj volt innen is előítélet olyan extrákat raktak be akkor ami csak luxus aduikba Mercédeszekbe volt annó. innen a sok baj.
Én nem találom az a francia kényelmet. + túl rövidek a 4-es és 5-ös fokozatok pályára abszolúte nem való.
120ig igen jól megy kortársai közül csak a focus 1.6 tivct veri.
120ig ceed astra h a41.6 mind elbújhat szégyenébe. fogyasztása is jó. Alkatrészek olcsók hozzá. a 2006 utániakba főleg BOSCH cuccok vannak.
Nem hajtogatom hogy a renault egy szar, én is azt vettem. Tényleg nagyon jól megy, rengeteg extra, sőt el is terveztem hogy a következő autóm is egy újabb renault lesz.
De.
Miután azóta a vételár dupláját költöttem rá, csip csup hibákra, ideg őrlő elektronikai bakikra,beállíthatatlan alapjáratra, meginogtam. Aztán karácsony másnapján, otthonról 200kilóméterre valamitől valahogy csattant egyet és elment a hajtása.
...valószinűleg váltócsere lesz.
Így megtriplázom, tehát kb. az árának a háromszorosát fizetem már szopásra.
Ezek után beálltam a sorba, és én is azt mondom, a francia csináljon bort, croissant, meg sajtot... de autót könyörgöm ne!!
Soha többet renault!
Én 1.4-est vettem, hogy nehogy szívjak az okoskerékkel (olyan példányt nem találtam, amelyik első tulajos végig vezetett (részletes) szerízkönyvvel rendelkezett volna, mert ugye ha odafigyelnek rá azzal sincs baj...)
Gyakori hibák megane 2-nél: kártya, csomagtartó zár.
Sok helyen írják, hogy 1.4-est ne, mert lassú csiga, lomha lajhár stb.
Én ezt nem mondanám. Meg kell forgatni rendesen, nem 2000-nél váltogatni. 180-at simán megy. Kimondottan szeretek vele előzgetni is,kormánymű jó, az autó kanyarban is feszesen tart, menetzaj 0,ülések kényelmesek, biztonságérzetem van benne.A fékek nagyon harapósak. Első-hátsó lökhárító egész magasan van + a hasmagasság sem rossz, így átmegy árkon bokron. Tényleg. Sokat járok hegyvidéken, meg rossz utakon is de még egyszer sem koppant fel.
A motor alapjáraton olyan halkan dolgozik, hogy sokszor a fordulatszámmérőről állapítom meg, hogy jár-e. Kívülről is kimondottan halknak mondható nálam ez nagy előny, mert egy kis utcában lakom, ami nagyon visszhangzik a hangos autóktól. Óvatosan "lopakodó üzemmódban" járva senkit nem keltek fel vele. Meg is dicsérték, hogy milyen halk motor van benne a G-s ASTRA után...
Fogyasztása: országúton 5,9 l 100-as tempónál
Városban 8,5 l (mondjuk most mínusz 10 fokban 9-et is megeszik.)
+ előny még a jó nagy benzintank (60 l),ez egy tipikus utazó autó.
Eddig axiált, rúdfejet, szilentet kellett cserélni a kötelezőkön kívül csak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!