Kb 400. 000 Ft-Ig milyen autót ajánlotok?
kicsi sportos 400-ért? és ne essen szét azonnal? mázli kell hozzá, illetve később szakértelem, és pénz. A boyracer autók nem éppen pénztárcabarátak, ha úgy is használod. Honda CRX, Civic; Opel Corsa GSi ("A" vagy "B" Corsa); Ford Fiesta XR2i; VW Golf II vagy III GTi, de ezek nagy része agyon van verve; Mazda MX3; ha szeretsz alkatrészeket vadászni, akkor Toyota MR2; Mitsubishi Colt GTi; Peugeot 205 GTi, nagy klasszikus, de a jobbak átlépik a keretet. Nissan 100 NX, Nissan 200 SX.
Ilyesmi kaliberre gondolsz? Akkor nagyon szét kell nézni, hogy ne egy pénztemetőbe nyúlj bele. Nehéz olyat kifogni, amivel még nem szaladtak alá valaminek, vagy nem csapták fának. De a motorra is nagyon figyelj. Kékes vagy fekete füst ömlik hátul, már felejtős (bármit is mondanak, legjobb duma a "ki van szedve a katalizátor", "dúsabbra van állítva" stb. lóf@$zt, eszi az olajat, szét van kopva a motorja. Bárhol folyik az olaj, felejtős, túl tiszta a motor, akkor nem rég mosták, valószínűleg ereszti az olajat, felejtős. Túl fent fog a kuplung, felejtős. A hátsókerekeseknél ha ropogást hallasz hátulról, akkor kivan a diffi, sok fánkot sütöttek vele az aszfaltra, felejtős. Ha még a diffi olajos is kívülről, mégfelejtősebb.
szóval nehezebb jót kifogni, mint egy 20 év fölötti szűz csajt találni.
400-ig GTI kocsik,meg golfok és Civicek?
Ugyan.
azt írta, hogy sportos is lehet.
Nem újakról beszéltem.
Ha zárt bódé kell A-ból B-be, akkor Suzuki Swift I. Nem kell ragozni.
Tessék:
Ha nem tetszik a Suzuki, akkor nem tudok mást mondani. Vehetsz BMW-t ennyiből, de az is tuti, hogy valami feneketlen tóba nyúlsz, és sorra dobálod bele a Deákokat.
Általában ezért szidják a BMW-ket meg egyéb prémiumokat, mert vesznek valami olcsó budit, azt hiszik milyen jó lesz (egy darabig), majd amikor sorra jönnek ki a hibák, és benyújtja a szerelő a számlát, akkor már leül a mosoly. Nem kell pajta szökevényt venni, és akkor nincs rossz tapasztalat, és ez minden autóra igaz.
Ebben az árban a jó állapot (még nem törött egyszer- kétszer...) és sportosabb autó nem fér meg. 3-400-ig az a tapasztalatunk hogy egyrészt idősebbek vannak már, 20év körül vagy fölött és azokkal még van meló pl karosszéria, ez-az nem jó már, nincs nagyon alkatrész hozzá vagy csak használt, papírozás (olcsó egy osztrák papíros, 200ért is utánaddobják, de a forgalomba helyezéssel már annyira olcsó, sőt... most keresgélünk szaladgálós kisautót) Suzuki esetleg Opel ami ebben van, de az is öreg, még elmennek, viszont az fapad és nem a biztonságos és nem sportos, talán öregebb Mazda, de jobb állapotú autók ez felett kezdődnek, amik megbízhatóak és azért még mennek is.
Ennyi pénzért nagyon ki kell fogni a nem leharcoltat, amire utána az ember nem költi rá a fél életét. Általában szépen cicomázzák a dolgokat ahogy eddig nézelődtünk/próbálgattunk... Szóval inkább emeltünk a limiten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!