Golf4 1,9tdi motornál egyre hangosabban fütyül a turbó 1000res fordulattól 1200ig leginkább hallani, ez azért van mer kezd elhasználódni? Akkor kezdődött igazán amikor az egr szelep lelett vakolva előtte magasabb fordulaton kezdte el
Igen azért mert kezd elhasználódni vagy már el is van.
Nem annak nincs hozzá köze.
Elolvastam 3x mire gondolom rájöttem... N75-tös szelepről tört le a cső ami szabályozza a variáns turbó lapátjait?
Ha igen cseréld csak ki, 25€ körül az ebayen, vagy nézd meg online.
(n75 szabályozza az EGR szelepet, turbót, és a fékre is valamit..)
Sőt, nagyon hasznos egy 4€-s VAG kábel ami kiírja jó nyomáson megy-e a turbó.
Plusz kipróbálnám az autópályán a maximum sebességet (190?). Nekem mikor nem jó volt, 160-nál rántott egyet és "service módba" dobta. Tehát a turbó akkora nagy nyomást okozott a hibás N75 szelep miatt hogy inkább lekapcsolta minimumra a diesel adagolást nehogy felrobbanjon a motor.
Persze Golf 4-nél ha kikapcsolod a motor és beindítod, már nincs service mód, resetet kap és megint megyen 16.-nig gond nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!