Golf4 1,9tdi motornál egyre hangosabban fütyül a turbó 1000res fordulattól 1200ig leginkább hallani, ez azért van mer kezd elhasználódni? Akkor kezdődött igazán amikor az egr szelep lelett vakolva előtte magasabb fordulaton kezdte el
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen azért mert kezd elhasználódni vagy már el is van.
Nem annak nincs hozzá köze.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Elolvastam 3x mire gondolom rájöttem... N75-tös szelepről tört le a cső ami szabályozza a variáns turbó lapátjait?
Ha igen cseréld csak ki, 25€ körül az ebayen, vagy nézd meg online.
(n75 szabályozza az EGR szelepet, turbót, és a fékre is valamit..)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sőt, nagyon hasznos egy 4€-s VAG kábel ami kiírja jó nyomáson megy-e a turbó.
Plusz kipróbálnám az autópályán a maximum sebességet (190?). Nekem mikor nem jó volt, 160-nál rántott egyet és "service módba" dobta. Tehát a turbó akkora nagy nyomást okozott a hibás N75 szelep miatt hogy inkább lekapcsolta minimumra a diesel adagolást nehogy felrobbanjon a motor.
Persze Golf 4-nél ha kikapcsolod a motor és beindítod, már nincs service mód, resetet kap és megint megyen 16.-nig gond nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!