Van egy vagon leifas kulonbozo oldalakon van ahol még animacioval is szemleltetik az egeszet!Nezzel szet ott!Ha még látod is az egeszet sokkal konyebben megerted!
2016. nov. 30. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 A kérdező kommentje:
Értem én igazából. Van a differenciálmű, kardántengely, vezérműszíj...etc De a sorrendet nem tudom.
Dugattyú < Főtengely < ?? < ?? < ?? Így vagyok vele :D
2016. nov. 30. 16:52
3/10 anonim válasza:
A főtengely a motor hajtótengelye, az végén van a kuplung, ami összekapcsolja vagy szét a sebváltóval. Amikor a kuplung összekapcsolja a sebváltóval, akkor a sebváltóból a féltengelyt fog a hajtás tovább menni, és/vagy a gardán tengelyre, attól függ milyen a meghajtás-
2016. nov. 30. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Szerintem olvasgassal meg a temaban,hogy egyaltalan mi micsoda meg mire való,mert a vezermuszik ddolgot nem is tudom ertelmezni hogy az hogy kerül most ide.......
2016. nov. 30. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Igazából a főtengely az az alkatrész, amely a dugattyúk mozgását átalakítja forgássá. Innen megy tovább minden, a főtengely egyik végén van a kuplung, utána a váltó, vagyis az egész hajtáslánc, a másik végén pedig ott van a vezérműszíj, vagy lánc, ami meghajtja a vezérműtengelyt, vízpumát, szervópumpát, meg csillió dolgot. De vannak olyan motorok is, ahol hajtáslánc, meg a vezérlés is ugyanazon az oldalon van (sz*pás az ilyet szerelni). Maga az egész folyamatról egy kisfilmet kell megnézni.
2016. nov. 30. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
Lehet neked kellene olvasnod a témában Marcelo Gandini.
Igenis van köze a vezérműszíjnak az egészhez.
2016. nov. 30. 17:23
7/10 anonim válasza:
Nyilvan a vezermuszij a legfontosabb eleme ennek az egesznek amire te kivancsi vagy............
2016. nov. 30. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
Nem az a legfontosabb egyértelműen.
2016. nov. 30. 17:41
9/10 anonim válasza:
Gardántengely? Az meg mi? :)
2016. nov. 30. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Ott lehet a félreértés, hogy a főtengelynek két vége van.
Az egyiket leírta a 3-as, hogy hogy jut tovább a hajtás a kerekekig.
A másik vége ahol a vezérműszíj segítségével hajtja a vezérműtengelyt és vízpumpát. Plussz a hosszbordás szíjjal még hajtja a generátort, szervószivattyút, klímát. (egy mai kb átlag autónál pl) Ezt az oldalt tekinthetjük úgy mint a motor és az autó működéséhez szükséges segédberendezések működtetésének helyét.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!