Az Opelem fordulatszám mutatója ingadozik. Mit tegyek?
Ha már cseréltél rajta olajat,vezérlést és szűrőket,akkor tankolj 1-2 tank adalékolt üzemanyagot,menj vele egy hosszabb utat,és járasd meg rendesen magasan fordulaton is,sokszor a pirosig húzatva.
Ha ez után is ingadozik,akkor lehet tovább keresni a gondot.
Menetközbe nem rángat,alacsony fordulaton nem torpan,vagy hagy ki néha?
Légszűrő tiszta,szívócső nincs kilyukadva?Gyújtókábelek nem repedezettek,elöregedettek?
Alapjáraton kormánytekerésre,elektromos ablakra,fék lenyomásra is ingadozik,vagy csak úgy simán magától?
Kicsit leírhatnád részletesebben.
Ez a motor felmelegedése után, vagy előtt van? Mert ha reggeli első indítás, akkor oké tud lenni, az én fél éves autóm is 1000-en pörög amikor beindítom, mindaddig, amíg el nem éri az üzemi hőfokot, de aztán lenyugszik. Továbbá, van-e valami más fogyasztó is? Páramentesítő, fűtés, stb bekapcsolva? Az is tud magasabb fordulatszámot csinálni, ami szintén normális.
Kicsit írd körbe, ahogy már más is kérte, hogy mikor történik, üzemi hőfok elérése után is van-e, megy-e közben valami más is, és amiket még írtak előttem...
Azért az a 100-as ingadozás a fordulatban nem kevés!
Érdekes, mert ez leginkább a dízel H Astrákra szokott jellemző lenni. Ott a rail-nyomás szabályozószelepe szokta okozni. Benzinesnél nem tudom...
Az enyém is ingadozik, de csak annyira hogy ha meredten figyelem a mutató végét, kb 1mm-eket meg-megmozdul. Mindig is ilyen volt, rosszabb nem lett és igazság szerint nem befolyásol semmit.
De ha olyan mértékben csinálná, mint nálad, az már engem is zavarna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!