BMW F10 és F30 benzinesekről van valakinek pozitív vagy negatív tapasztalata?
BMW F10 maga a tökély, sor hat mániás voltam mindig, de egy 2011-es 550xi-t vettem (ami V8) ismerőstől, hát beleszerettem, annyira hogy bánom, hogy nem vettem egy újat még időben. Bár van tartaléknak egy M6-os is, sok első BMW-mis 2011-es volt 740d - na azt ma már nem ajánlom, bár lehet a sofőr akinek kiadta aki megvette tőlem gyalázta szét, mert nálam szépen ment, Budapest-München-Budapestet utat is. Jó de dízel és 3. tulaj az már alapban nem nyerő. Meg öt éves dízel BMW.
Jó nálam meg turbó csere várható, ... .
Annyira hogy a 2016-os 320i touring és 330xi touringat is eladtam sorban, ahogy vettem őket, mind a kettő kicsi volt egy picit, nekem sportos testalkatú vagyok, de közel két méteres, és ez után kevés - F10-nél nem sok minden volt, a direkt sűrűbb kötelezőn és átvizsgáláson túl, amúgy azért "félre van téve" a időszakos elöregedési típushibákra, és/vagy márka sajátosságokra egy félmillió bankban csak erre. Ami várható, most már, hogy lassan aktuális is lesz. De nálam átvizsgálások miatt megelőző szerviz lesz, ugyan ez a szerelő javította előző tulajnál is.
Egyikről sem tudok semmi rosszat sem mondani, azon túl, hogy nem a legolcsóbb a fenntartása, de ki várja el ezt egy BMW-től?
Az F30-nál is, - pedig ez nem egy E36 kompakt, de a xDrive itt is imádni való, - persze plusz probléma forrás is értem, és többlet fogyasztás is. De hazai még városi hóeltakarítási szokások mellett is, igen csak jól jön. Meg például mit ad ki egy nagy sebességű kanyar bevételnél. Én mielőtt lett volna F30-am is vezettem xDrive-os, és xDrive nélkülit is, hát téli csúszós, főleg havas úton ég és föld még egy BMW elektronika mellett is, nem véletlenül létezik.
Azt mondják BMW-ből széria gyártás első 9-12 hónapjából ne vegyen az ember, ebben van még némi igazság. Klasszikus 7-es jelmondat, hogy zajos az összeszerelés miatt, és nem hallja a zenét, akkor hangosítsa fel, amitől zajos lett a német média igaz volt. De erre egyre jobban pont ezért is kezdenek odafigyelni. Amúgy amúgy a kettő kifutó típus - az F10 már 100%, de a F30 is közel áll hozzá bár abban még lehet két év, ezért újonnan és használtan is keményen lehet rá alkudni. De a másik biztos előnye, hogy kiforrott típusok.
Az F10-esben elől semmivel sem érez kisebb helyet az ember, mint egy kortárs 7-esben. Durva. Bár centikben is mérhető, és jó a kialakítása miatt is, meg úgy emlékszem azonos padló lemezen is van, amit ki is használtak. (kb. a sok kortárs L és sima 7-es a sofőr limuzinja, a F10-es 5-ösnek).
Kikérem magamnak, mivel a "kis hülyegyerek", és a "kamuzás"-t is, mivel alaptalan vádaskodás! Éppen, hogy a koromnál érettebb vagyok.
Bevallottan 19 vagyis, már 19.5 éves vagyok ott a nick nevemben is, tudom miért járok ide megosztani a BMW-s és MB-s széles spektrumú tapasztalatom? De elég rákeresni a nevemre, látni a válaszokon, amiket adni szoktam, hogy egy biszex egyetemista vagyok, aki Budapest-Pécs-Budapest közt a R és néhány SUV MB az összes MB-t és és i8 kivételével minden BMW-t vezetem, amit a 21. században gyártottak, tehát segíteni és megosztani például az ez irányú tapasztalatom. Vagy a biszexualitás terén, vagy motorok terén, és még így is 50% a hazai előítéletek és irigység mellett is a válasz helyességének aránya.
Mert eladásra érett autókat szinte mind hazai megrendelő nagyapámnak 17 éves jogsis koromtól a nagyapám jótállása miatt kölcsön adták. Nos ezért segíteni, és nem bántani másokat alaptalanul. Volt is viccből egy mondás arra, hogy azt törjem össze, mert akkor nem kell eladni. - de jelentem még balesetmenetes vagyok.
Azt szokták mondai mindenki magából indul ki. Nem ártana neked egy önvizsgálat!
Meg, hogy ez miért szakad most ki belőled?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!