Suzuki 1.3 84Le (benzines) autót, meddig kell pörgetni váltás előtt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nincs rá általános recept,mert nem tudjuk hogy milyen gyorsításra gondolsz.
3000 alatt melegen gyorsításkor semmiképp se váltanám el,de egy fickósabb gyorsítást,például egy neccesebb előzést mindenképpen a nyomatékcsúcs körül kezdenék el,ami 3500 körül van ennél a motornál,és egészen a teljesítménycsúcsig pörgetném,ami 6000-nél van.
Jó motor ez,mert 16 szelepes ellenére is egészen alul tudja már a maximum nyomatékát,és húz is szépen egészen fentig.
4000 felett nem szoktam pörgetni gyorsításkor, es olyan 2300-2600 között haladok vele ha folyamatosan tartok egy bizonyos tempót.
Nem ártok vele a motornak ha 4500 felett pörgetem például gyorsításnál(?) mert gondolom attól kopik a motor ha nyúzva van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem.
Akkor sem lesz baja ha 3 órán keresztül 6 ezren mész vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"És mi az a minimális fordulat szám amin lehet vele közlekedni ugy hogy nem árt a motornak és még gazdaságos is?"
Komoly hiba a gazdasági szempontokat csupán az üzemanyagra fókuszálni. Igaz, hogy napi szinten az látszik meg a pénztárcán, de a fékek, vagy a motor élettartama ugyanolyan fontos. Ha nem fontosabb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!