Ha lefullad az autó motorja, akkor miért kell levenni a gyújtást, mielőtt újra lehetne indítani?
A mérdező szerintem nem erre gondolt. Sok mai autóban sincs rái dításgátló. Pl a mi 2007-es g astránkban is simán rálehet indítani.
Mikor lefullad a miénk akkor azt gyujtáslevétel nélkül egyből lejet indítani. Az esetek nagy részében könnyen be is indul. De van amikor sokáig teker. Ha ráadom a gyújtást olyankor elkezd dolgozni a benzinszivattyú. Ha lefullad akkor meg lekapcsol szerintem. És nincs annyi felszívott üzemanyag.
#1!
Már az 1971-es kiadású S100-ban is volt ilyen ráindítás elleni (mechanikus)védelem.
#2!
Ha az autó lefullad, de a gyújtáskulcshoz nem nyúlsz, akkor még az elektromos AC áram alatt marad, függetlenül attól, hogy jár-e a motor vagy sem.
Természetesen komolyabb fedélzeti komputerrel szerelt autók már ezt a hibát is észlelik, de az "egyszerűbbek" nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!