210-es Jawa Babettám karburátorából álló helyzetben (motor kikapcs) sűrűn csöpög a benzin, de miért? Ja üzemmeleg állapotban való elinduláskor pedig nehezen pörög fel. Miért?
1. Leszereled a karbit, lehetőleg 10-es villáskulcsal.
2. Aztán csavarhúzóval kicsavarod az úszóház csavarjait(ha fejre állítod közben a karbit, biztos leöntöd magad).
3. Aztán leveszed az úszóházat.
4. Kiveszed a stiftet az úszó rögzítéséből. Eredmény: Kezedben lesz az szó.
5. Kiveszed a tűszelepet az úszó alól, és kipucolod.
6. Ellenőrzöd a száddal, hogy lezár-e a tűszelep.
7. Ha a tűszelep jó, akkor visszatekered.
8. Ráteszed ideiglenesen az úszót a túszelepre, és megézed, hogy lezárja-e a tűszelepet, ha megemelkedik a benzinszint. (ha nem, akkor az úszó feltámasztásának finom hajlításával tudsz állítani rajta.
9. Ha minden szép, minden jó, akkor vissza az úszóház, csavarok bele, karbi a helyére (persze ép tömítéssel).
10. Ha tökiggázzal hamar kifogy a szufla, akkor visszáb kell állítani az úszón.
Remélem segítettem.
Végre egy komolyan érthető szövegszerkesztett válasz !
KÖSZÖNÖM SZÉPEN !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!