Ha kihagyom a hibas fokozatot, akkor nem romlik tovabb a
helyzet?
Figyelt kérdés
Van egy 94es swiftem, es valoszinuleg az 1-es fokozat szinkrongyuruje elkopott. Nem veszes a dolog, mert visszakapcsolasnal nem recseg, csak 1-bol 2-be. A kerdes az, hogyha allandoan 2-esbol indulok es nem hasznalom az 1-est akkor a valto sem romlik tovabb?
2016. okt. 28. 09:32
1/10 anonim válasza:
Akkor a kuplungod fog megsülni. Miért nem veszel bele egy bontott váltót?
2016. okt. 28. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Igen, azzal kicsit tönkreteszed a kuplungot, de az nem működne, hogy 1-ből indulsz és üres, majd 2?
De amúgy 35-ből lazán munkadíjjal együtt megcsinálják, egyszer volt valami bibim a váltóval és egyből pánikoltam ( kiderült csak kevés olaj volt a váltóba) facebookon találtam egy srácot aki Pesten kicserélte volna nekem 35-ből, csak messze volt tőle és inkább a itteni szerelőmet kértem meg, de monda, hogy nincs gond, olaj a hibás, mert már tré volt. :)
2016. okt. 28. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Azt a max két liter váltóolajat én is kicserélem neked még 30-ért is :D :D
10 000 egy bontott váltó...
2016. okt. 28. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
Sajnos nincs ra penzem, addig mig nem lesz, addig igy kell jarnom vele. Ez az 1 bol 0 aztan 2-be ez jo megoldasnak hangzik. Ekkor kell egy kis gazfroccs? Le kell venni a kuplungrol a labam? Vagy egybol 1-0-2 ?
2016. okt. 28. 10:27
5/10 anonim válasza:
Ha tényleg a szinkrongyűrű a rossz, akkor 1-es, kuplung üres kuplungról lelépsz, és ha alapjáratra leesett, kuplung 2-es - ekkor elvileg nem fog recsegni.
2016. okt. 28. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Vagy a javításig húzasd ki jobban az 1-est, és mehet a 3-as egyből utána.
2016. okt. 28. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Inkább indulj egyesben és kapcsolj hármasba, persze rendesen ki kell húzatni az egyest, de ideiglenes el lehet így közlekedni ha rutinos vagy. Egyébként tanulmányozd a "dupla kuplungolás" (double clutching) technikáját, azzal rossz szinkrongyűrűvel is simán kapcsolhatók a fokozatok, csak ahhoz is kell gyakorlat.
2016. okt. 28. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 Tomcatters válasza:
Én is azt akartam javasolni,hogy 1 kihuzatni es egyből 3. Ba ,hatha igy jo lesz addig meg ki nem javittatod a hibát
2016. okt. 28. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
NE mondjátok ezt a dupla kuplungolást, mert széttég a kinyomócsapágy, ha 1.3 a Suzukid akkor húzatás marad.
Lehet hülyeséget mondok de csinálhatnád azt is amennyiben nem javítanak ki válaszíró társaim, hogy 1-be vagy majd nyomsz kuplungot teszed 3-ba és még mindig kuplungot nyomsz majd 3 után 2-be, én szerintem ezt csinálnám, de ezt mind 15-20 km/h sebességgel és a 2-esből 3-ba 40 nél tenném be. Csak mondom...
Ha ezres a Suzuki akkor is ezt csinálnám, de ha ezres lenne nem indulnék 2-be mert elpusztítod.
2016. okt. 28. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Inkább tényleg rakd 1-ből 3-ba, mert a 2-esből indulás hamar kinyírja a kuplungot.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!