Kb. Mennyibe kerul egy jobb minosegu sportkipufogo felszerelessel mubizonylattal egyutt?
"Ne lenne 200?
40 ezres rendszer az kb : ereszcső ,meg vaterán "egyedi univerzális sportkipufogó".
Leömlő nélkül laza 150,egy jó minőségű egyedileg készített sportkipufogó rendszer + műb. könnyedén 200. "
Ember, nem egy V8-as Audira kell a rendszer!
miért,csak audira lehet a "jó minőség" "mester" általi egyedi darab,vagy gyári cumók közül minőségi?
A jó minőség egy 1 millió alatti autónál csak egy 20 ezres sportdobot jelenthet ,a vaterás 15 ezres helyett?
Na meg nálam a sportkipufogó a rendszert és nem a dobot jelenti.
"miért,csak audira lehet a "jó minőség" "mester" általi egyedi darab,vagy gyári cumók közül minőségi? "
Hát először is, egy nagy motoros Audira mindenképpen minőségibb és drágább a kipufogó, ez így van.
És a kérdésben egy fa*om Honda Civicről van szó, tipikus hülyegyerek autó. Nem a kérdezőt akarom megsérteni, de ez az igazság. Most minek venne egy, az autó értékével egyenértékű kipufogórendszert egy Civic alá? Hogy ugyanolyan csúnyán búgjon, mint a többi Civic, 20 ezer forintos kipufogóvéggel?
#5: Sima acél rendszer volt mindkettő. 35 ezerben benne volt az Y-tól egészen a hátsó dobig minden. Ez pontosabban ezt tartalmazza: Y - cső - dob - cső - dob. Mindegyik dob csak átmenő, minimális töltő anyaggal (legalábbis én ezt azt infót kaptam róluk). Mint ahogy írtam is, Ladáról van szó, azon pedig nincs katalizátor. Az Y előtt csak a leömlő van. Arról az utolsó árbeli infóm az 30 ezer Forint. Azóta (3 éve) már biztosan drágultak a dolgok, akkor ennyibe került.
Savállóból kb. a duplája lett volna, ha jól emlékszem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!