Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ki hogy áll a külföldről...

Ki hogy áll a külföldről behozott kocsikhoz? Vélemények tapasztalatok? Oké hogy állapotot nézünk de teljes a káosz a fejemben!

Figyelt kérdés
Mindenképp elviszem egy szervízbe állapotfelmérésre mielőtt megveszem csak számomra érdekes hogy nagyon pöpec állapotban vannak jó árban. Nyilván szutykot nem vesznek meg azért jókat hoznak. CSak hogy nem e lopott vagy nem e valami nagy jogi katyvasz lesz körülötte? (Jazz-ről beszélünk nem passatról)
2016. okt. 19. 21:37
 1/9 anonim ***** válasza:
Többségében mikor bejön, úgy megy az óra-visszatekerés. És többségében egy polírozás után új kerékkel adják tovább nagy haszonnal, sajnos sokan mikor meglátják a "kitűnő" állapotot amit 5 ezres polírozásból kihozható elveszi az eszüket és viszik mint a cukrot.
2016. okt. 19. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Igaz amit leírtak . Törötteket is behoznak és itt kalapálják ki hegesztik , kap belső takarítást és motormosást . A kereskedők többsége ebből él , mint máshol is . A neppert hagyd ki inkább , ha teheted vegyél idős magántulajtól személyesen osztrákoktól svájcitól stb .Azt is meg kekk nézni hozzáértővel szervízben .
2016. okt. 19. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
80%

"Mindenképp elviszem egy szervízbe állapotfelmérésre mielőtt megveszem"


Ezt kétlem, hogy meg tudod csinálni!

:)

Inkább keress valakit aki ismeri az adott típust, és vele nézzétek át e kritikus részeket.


Én december 30-án néztem meg a kiszemelt autót, ami természetesen nyugdíjas német orvosé volt korábban.

:D

Ismerem a típust, már a harmadikat hajtom belőle. A kereskedés udvarán mentem vele "próbakört", 5 métert tolattam, és vissza. A motor rendben volt, eltekintve, hogy az olaj olyan volt benne mint a szirup. A gumikból kilógott a fémszál, a fék pedig vason fogott. Az oldalán bevásárlókocsi nyomok bénán leködölve valami spray-vel. Ezeket szépen lealkudtam, majd megegyeztünk, hogy január 8.-a körül megyek az autóért, mivel a hivatalok zárva voltak, de a nepper vállalta a forgalombahelyezést, és műszakit is intézett rá.

A megbeszélt időben hívott a nepper, én pedig mentem az autóért. A gumik és a fékek pont olyanok voltak, mint korábban, és látszott, hogy az autó a friss műszaki kedvéért nem ment keresztül a városon az NKH telepig, de volt friss műszakija. Igaz nem azt beszéltük, hogy megcsináltatja, hanem hogy lesz műszaki. A vállaltakat maximálisan teljesítette. Én megcsináltam a fékeket, kapott rendes gumikat és azóta is boldogan közlekedek az autóval.


Nem is értem, hogy miért övezi ezeket a dolgokat misztikum, ha tudod mit akarsz venni, és nem vársz csodát, akkor nem ér meglepetés.


Szerintem.

2016. okt. 19. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Azért hidd el hogy elviszem egy állapotfelmérésre! Amennyiben nem engedi a kereskedő meg megy a vetítés hogy izé meg hozé akkor teljesen egyértelmű hogy valami nem kerek! Odébb is kell akkor állni én úgy gondolom! 8 éve kinéztem egy kocsit kipróbáltam király minden megalkudtunk rá. Lebeszéltem az adott városban pont az opel szervízzel hogy azért szerelői nézzék már át ugyan! Kereskedő belement minden gond nélkül hogy átnézik aztán írhajuk a papírokat. Még a kocsi csak az udvaron állt és a forgalmit vették el a szervízben a gépben megmondták hogy egy taxi volt régebben. Felemelték megmutogatták a hibáit és ajánlották hogy rám bízzák de felejtős a sztori. (5 ezer ft volt az átnézés)

Tehát csak érdekelnek a vélemények tapasztalatok ki hogy járt hogy csinálta ezt a külföldi kocsis sztorit?

2016. okt. 19. 22:43
 5/9 anonim ***** válasza:

Na, kérem ez úgy működik, hogy felüti a zember a mobil.de-t és kiválasztja a gépegységet!

Kereskedőtől nem veszünk!


Szoktam röhögni rajta, hogy szakmailag mennyi órásmester van, szabadidejükben is állandóan órákkal foglalkoznak, kakukkosóra, toronyóra, kilóméteróra, mindegy csak óra legyen!

Ha 219 000 km van benne, hű de szar, ha meg 89 000 km, akkor meg hú de jó!


Az én AUDI-m 260 000 km-rel lett behozva, kitérdekel?!

Német utakon futott, ott lett szervizelve, nem a BEKŐ TÓNI, meg az ERŐS PISTA tákolta. :-)

100km/h-ig a fordulatszám mutatója szinte meg se mozdul.

Cseréltem benne olajat, szűrőket, vezérlést, plusz 1 db gömbfej, 1db fékbetét, fogyóeszközök, nem tétel.


Állapotfelmérés: szólsz egy olyan embernek, akinek 100+ ezer kilóméter van a lábában, ő majd megmondja neked.

2016. okt. 19. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Max. 3 éves kisautót szerettem volna vásárolni kevés km-rel első tulajdonostól, magánembertől. A mobile-de-n nézegettem, a kiutazás és a forgalomba helyezés költségeivel számolva egyetlen egy autót sem találtam amit érdemes lett volna behozni. Bocsi egy 3 éves Corsa volt lengyel rendszámmal Londonban 4400 €uroért ami talán jó lett volna. Kimész érte , ha mégsem jó? Nagyobb kategóriákban, idősebb autókat lehet találni, de az engem nem érdekel. A nepperek kizárólag manipulált autókat tudnak olcsóbban adni ! A vevők pedig sokszor álmokat keresnek ez élteti a piacot. Itthon láttam egy murvás kereskedőnél olyan behozott 5 éves Suzuki Splashet 25EKM-el aminek ki volt kopva a gumiszőnyege, röhej, hogy mennyire dilettánsok ők is és a vevők is. Egyébként vannak olyan tipusok amik nem csak az órában tárolják el a km-t, máshonnan is kiszedhető computerrel, kérdezd meg a Hondánál, hogy a Jazznél mi a helyzet.
2016. okt. 20. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
75%
Jobban jársz ha kimész, és behozod te saját magadnak. Tavaly ismerősömet vittem ki Németországba autót venni, mert mindenáron kintről akart behozni mi mást, mint BMW-t :) Volt jó pár BMW, sedan, kombi, fekete, szürke, kéziváltós, automata, ami az ő pénztárcájához volt árazva, azok már megkerülték a földet legalább egyszer. A kereskedő állította mindegyiknél, hogy még 250 000 km-t se futottak, autópályán voltak használva stb szokásos szöveg. Én a fél életemet autóban töltöm, tudom hogy 100 000 km után hogy néz ki az autó belseje, hogy és hol van kopva, meg tudom hogy 3-4 meg 500 ezer kimolméternél is, mivel nem egy autót hajtottam már el addig, meg még felé is, szóval ránézésre megtudtam mondani +- 20 000 km-el hogy mennyi lehet valójában benne. A lényeg, hogy mentem vele egy kört, mivel haverom még elég kezdő volt. Alapjában rendben volt a kocsi, jól ment, nem volt gond vele. A kereskedő 188 000 km-t mondott rá, haver megvette. Idehaza elvittük egy szervízbe, ahol kiváncsiságból megnézettem benne a valódi futást, 388 000 km volt benne, én 370 000-re tippeltem a beltérből, ülésekről, pedálról stb itélve. A lényeg hogy elég jó áron vette, műszakilag jó volt, belterén látszódott a használat, de az is hogy ügyeltek rá, törve nem volt, karcolva kicsit igen, nem volt szopóroller. Az már más kérdés, hogy én nem vettem volna meg. Valamiért írtózok a használtautó vételtől, így nálam csak új jöhet szóba.
2016. nov. 4. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

" ami az ő pénztárcájához volt árazva, azok már megkerülték a földet legalább egyszer."


Ez maga lenne a csoda, hiszen a Föld kerülete csak 40 ezer km!

:D

2016. nov. 4. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
akkor értsd jól :)
2016. nov. 4. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!