Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akinek van vagy volt Benzin/Gá...

Akinek van vagy volt Benzin/Gázos (LPG-s) kocsija leírná nekem a tapasztalatait? Millió érv van ellene és mellette nyilván a beszerelők úgy beszélnek hogy nekik jó legyen tehát ettől jobb biztos nincsen!

Figyelt kérdés

Akinek nincs azok reszketve félnek tőle hogy jaj gáz, vagy csak írígyek és ezért fikázzák!? De nincs olyan ismerősöm akinek lenne.

Igazából forintosítva értem hogy olcsóbb de a motor élettartamát rövidíti e vagy sem? Minden tapasztalat vélemény érdekelne!

Kis fogyasztású kocsit akarok venni Jazz vagy Fusion és arra gondoltam hogy én rakatnám bele a gázt tudom hogy drága de van rá így garancia meg tudom hogy nem volt előtte úgy használva hogy csak gázzal ment szinte és új rendszer lenne benne. Nem kellene régi gázrendszerekkel kinlódni. Nem az a fajta ember vagyok aki 2 évente cserélgeti a kocsit. Jó lenne ha most veszek egy 10 év körüli kocsit akkor az még 8-10 évet kibírna nálam. Évente kb 10ezer km megyek de ez mindíg növekszik! (Dieselem volt 8 évig motorikusan soha semmi baja nem volt 5-6 liter/100km fáj is a szívem érte de öreg volt és rohadt újjabb diesel nem merek beválalni mert legendák vannak a horror javítási árakról)


2016. okt. 17. 22:25
 1/6 anonim ***** válasza:

Nem a legjobb az autónak. Attól nem kell tartani, hogy kiszáradnak vagy tönkremennek a tömítések. Az újabb típusú pl szekvenciális gázrendszer benzinnel indít és be lehet állítani, hány fokos víznél váltson át gázra. Általában ez 30°C.

A gond ott kezdődik, hogy ezek a 10 év körüli autók tele vannak elektronikával. Ahhoz hogy a gáz üzemnél ne világítson folyamatosan a motor hiba jelző, néhány érzékelőt átállítanak. Ezzel az lesz a későbbiek során a probléma, hogy más hibát sem fog kijelezni, aminek köze van a befecskendezéshez. Általában akkor derül ki a hiba, ha már nagyobb a baj.

2016. okt. 17. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
A gyári gázos autók ez alól kivételek
2016. okt. 17. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Évente 10ezer km-re biztos nem alakítanám át! Az fix!
2016. okt. 17. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Kis autót évi 10e km-re biztos, hogy nem éri még átalakítani.


Amugy én 400,000 kmt mentem több gázos autóval, soha semmi gond nem volt, kb semmi nem igaz abból amit a gáz ellenesek terjesztenek. Modern vagy akár turbós kocsiba is mehet csak fontos, hogy szakertohoz vidd ne a sunfituning Jozsi garázsba, mert ott nem állítják rendesen utána a computert.

2016. okt. 18. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nallunk vajdasagban 3-bol 2 auto gazuzemu.Nekem meg sima benzinesem nem is volt soha es soha semmi gond nem adodott a gaz uzembol kifolyolag.Annak jarj utana,hogy az uzemanyag ar kulombozeten (a tervezett evi 10000km) meg terul-e a beepites?
2016. okt. 18. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

A gázautósok örülnek legjobban ,hogy a nagyon okos és mindent jobban tudó magyarok félnek a gáztól! Ha nem félnének ,egyből nagyon elterjedne és úgy megadóztatná a drága haszonleső kormány a pb gázt hogy annyiba kerülne mint a benzin :D Lásd etanol dicső bukása.


Én ismerem a gázautózást szeretem is ,volt is sok tapasztalatom vele ,és mindent összevetve azt mondom neked hogy éves 10 ezer km-ért én nem vágnék bele.Csak akkor ha eleve gázos kocsit vennék meg,úgy megéri. Számoljunk : mondjuk HondaJazz sacc kábé eszik 6.5 liter benzint, gázból meg enne 8 -at. Mert csodák nincsenek a gázzal többet eszik. 250 ezer alaphangon egy modern szekvenciális gázosítás,de extrákkal felmehet 300 ezerre.


Mondjuk 350ft a benzin 180 a gáz literje mostanában .Évente 650 (227500ft)liter benzint fogyaszt, gázból meg 800 (144000ft)-at . Különbség :83500ft. Tehát több mint 3 évig nem lenne hasznod csak utána kezdené el megérni. Ha 10 évig megtartod akkor megéri ,de ha mégsem?


Mellesleg ma mindenki nagyon zöld(nek akar látszani) ,és a gázos autó nagyságrendekkel kevesebb káros anyagot bocsát ki amit kevesen tudnak.És nem kell hozzá akkufejlesztés meg új modellek meg csalószoftver. Sajnos ezt a kormányunk szintén nem díjazza inkább zöld rendszámot- ingyen parkolást ad a Porsche Panamerakra mert van bennük egy zsebtelep a bitang 3lityis turbós benzinmotor mellett.De ez meg messzire vezet .


Egyéb járulékos költségek amivel jönni szoktak ijesztgetni elenyészők. MűszakiVizsga előtt kell egy 4 ezres gázbiztonsági szemle és 10 azaz TÍZ év után kell egy nyomáspróba a tartálynak ami kb 20-30 ezer ft. Évente egy gáz-szürőcsere ami 5 ezer ft. Ennyi.


Normális helyen kell beszereltetni ahol értenek hozzá mert ahogy a sima autószerelők közt itt is sok a kókler szerencsevadász . Aztán jön a sírás, hogy a szegénykeverékre állított üzem miatt hengerfejes lett a kocsi. Ja, de az benzinnel is az lett volna ha úgy lövik be a szoftvert.

2016. okt. 20. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!