Automata váltó irányváltáskor megrántja az autót, és néha nagyobbat vált mint eddig. Mi lehet a baj?
Ha az automata váltó rendetlenkedik,akkor azonnal szakértőhöz kell vinni,mert ha hamar felismerik a gondot,akkor akár egy nagyságrenddel is olcsóbban meg lehet úszni.
Elsőkerekes az automatád? Ha irányváltáskor ránt vagy néha mintha nem hajtana kitekert kormánnyal, akkor az általában a belső differenciálmű hibája szokott lenni.
Az annyira bent van, ahhoz tényleg szét kell borítani a váltót teljesen, szal otthon felejtős.
Semmi. Ez előfordul akkor is, ha semmi baja a váltónak.
Ugyanis az olajos váltónak(is) lelke van. Tehát ha mondjuk tolatni akarsz előremenetből, akkor nem elég állókerékre fékezni, hanem tanácsos egy-két másodpercet várni a kar R-be tolásával. Nekem sok automatám volt(van is) de bizony ha kapkodtam, akkor nagyot ütött/rántott bármelyik is, ha nem tisztelettudóan bántam vele..
Soha nem vittem még szerelőhöz ezzel a jelenséggel automatás kocsit.
Amikor reggel a hideg váltót teszed D-be, akkor is ránt egyet...
Nem véletlenül van az, hogy csak a féket nyomva lehet indítani, és váltani indításkor...sőt, amíg a hűtővíz nem melegíti fel a váltót, addig nem is vált, csak 3-asig..(télen 2-esig)
ne szaladj még szerelőhöz, hanem olvasd el a kezelési könyvet. Minden (olajos)automatánál erre felhívják a figyelmet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!