Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lopakodó elektromos kerékpárt...

Lopakodó elektromos kerékpárt bán hova lett az energia csökkent teljesítmény, hol a hiba?

Figyelt kérdés
2013 májusában vásároltam egy Lopakodó tipusú elektromos kerékpárt melybe 4 db 14 Ah akumlátor van. Mivel napi szinten 10-40 km-t megyek vele 2016 februárjában akumlátor csere történt.. A probléma néhány héttel ezelőtt kezdődött. Gyakran járok vele a szomszéd városba vásárolni, ám a legutolsó ilyen alkalommal a teljes feltöltöttséget jelző töltő után útnak indultam, mintmár sokszor. Ám a hazafele úton kb.20-nél jelezte a műszerfal, hogy nincs energia. Ezt nagyon keveseltem, mert más alkalommal bőven maradt energia tehát tudtam még menni vele és még csak fél èves volt az aksi. Ekkor a szervízben megnéztèk az aksit és jónak mondták, de a bizonság kedvéért be lett vizsgáltatva, mivel 8-10 óra helyett már 5,5-6 óra alatt feltöltött. Ott rendben találták az akumlátorokat nem találtak hibát. Biztosítékot kellett scerélni, mert valami oknál fogva nem akart indulni, majd nagynehezen mégiscsak elindult.Három nappal később egy apró zökkenő után teljesen leállt. Itthon megnézve az aksiban volt energia, viszont az indítókulcsig nem jutott el. Újra szervíz ekkor biztosíték és biztosítékházcsere történt. A mai nap lehetett elhozni. A szerviz és otthonom között kb. 25 km, de már 22 km után már fel felvillant az áksi töltöttségét jelző lámpa. Úgy gondolom, hogy egy féléves aksival hosszabb távolt kellene bírni 28-30 km/H sebességnél. Az előző aksi 36 hónap után lett cserélve, addig nagyon sokat mentem vele. Mi lehet most a gond?
2016. szept. 28. 19:27
 1/3 anonim ***** válasza:

Mért le mérlegen a régi akkukat és az újakat is. Ne csodálkozz, ha az új akksik sokkal könnyebbek lesznek, mint a régiek!

:D

Sajnos ilyen szarokat gyártanak, és a szervizek a legolcsóbb szarokat építik be.

Vegyél bele Yuasa akkukat és megint olyan lesz mint új korában, csak épp a bringa értékének a felét fogja érni az új akkucsomag.


A példa:


Diamec akku, egy rakás szar, de olcsó 3,65 kg:

[link]

Ultracell egy fokkal jobb 3,7 kg:

[link]

Yuasa árban duplája a Diamec-nek és közel 5 kg:

[link]

2016. szept. 28. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
A négy aksi a házával 18 kg, darabja 13.500 Ft volt.
2016. szept. 29. 00:49
 3/3 A kérdező kommentje:
A kérdésem arra irányult, hogy az aksi kimenetnél megfelelő a volt viszont az indító kulcsnál már igen alacsony a mért érték. A biztosíték és a bizttosítékház ki lett cserélve mégis kb. 22 km- nél már bevillan az aksi töltöttségjelző, hogy nagyon alacsony az energia szint és kb. 25 km-nél elfogyott. Az aksik egyenként és a négy be lett vizsgáltatva 97- 112 százzalék. Valami más lehet a hiba oka. Nem az első el ektromos kerékpárom, és nem az első aksicserém, de ilyen gondom nem volt, hogy aksi csere után 6 hónappal csak ennyit bírjon menni. Kérdésemre , hogy nem-e az inverterrel van gond azt a választ kaptam, hogy az jó, mégis valami oka van, hogy ennyit bír korábban többet bírt.
2016. szept. 29. 01:14

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!