Kinek milyen cross motorja van? Ajánlja e? Alkatrész ellátás és ára hogy van?
Figyelt kérdés
Tehát akarnék egy crosst. De olyant amihez nem horror áron van az alkatrész. Mert használni is akarom. Egy dugattyú szett 40 ezerért félelmetes 😨
2000-es utáni évjáratút akarok. Olyan 400-500 ezerért.
Szervizelési ciklusokat honnan tudnék szedni?
2016. szept. 25. 14:58
1/5 anonim válasza:
Cross motor használtan már önmagában is lutri, hátha még fukarkodsz a fenntartási költségekkel.
Viszont ennyiért már kapsz egy jó minőségű hegyikerékpárt és még fel is tudsz öltözni normális minőségű bukósisakkal, cipővel, stb.-vel.
2/5 anonim válasza:
Nekem volt, de éppen az idén nyáron adtam el.
Inkább váltok quadra. Crossot nem tudtam soha kihasználni, mert nem pályára jártam. Dugattyút nem kell olyan gyakran cserélni, ha nem versenyzel vele. Nekem több mint 100 órát bírt. De a fogyasztás az horribilis (2 ütemű volt).
3/5 A kérdező kommentje:
Én is 2 üteműt vennék. Hát én pályán használnám és csavarnám neki rendesen ahogy csak bírom. Én nem a fogyasztásától félek. De mondjuk az olaj is ekég drága. De nen az a legköltségesebb. Quadot meg én nem nagyon tudnám hol kihasználni. Cross oályára nem tudok vele felmenni. Földesúton tudok csak vele menni...
2016. szept. 25. 17:18
4/5 anonim válasza:
Hát na én falusi környezetben vagyok, aztán úgymond a határban csapatok kiskorom óta mindenféle géppel, van itt mindenféle felszínforma, nem kell pálya. Voltam pályán is, csak nekem nagyon messze volt, és mivel ritkán jártam, elég béna is voltam ott. Viszont mezőn húztam neki, ahogy bírtam, nade egy 250-es 2 üteműnek nem ez való. Pedig 14 éve van crossmotorom, az első 80-as Kawasakim most is megvan. Drága hobbi, az biztos, nem elég, hogy a dugattyút meg kell vedd, azt még be is kell szereltetni, ha nincs a környéken jó szaki (mint nekem), akkor hordhatod jól messze. De crosson állandóan kell a fékre is költeni, váltó sz*r mindegyiken, és mindig beüt valami gebasz. Én a crossra többet költöttem, mint az 1000-res sportmotoromra, pedig dugattyút csak egyszer cseréltem, és mondom, csak hobbiszinten használtam. Bár egy fillért sem sajnáltam tőle. De eladtam, mert nagyon veszélyes, estem párszor, csodával határos módon nem tört el semmim. Egy quad sokkal igénytelenebb, azért váltok, meg "biztonságosabb" is.
5/5 anonim válasza:
250-es 2t-m van.Egy crossmotornak drága a fentartása.Jaj de jó lenne ha csak a dugattyút kéne kicserélni.Nincs olyan cross amelyikre olcsóbb lenne 30 ezernél egy normális márkás dugó.Én egy év alatt ráköltöttem kb 150-ezret.Egy használt crossnál mindig kell valamit cserélni.A dugó az alap.De gyakran kell főtengelycsapágyat,szimeringet,hajtókar,tömítésszett,Teleszkóp generál,kuplung szett,Fék,gumik,stb és még akkor nem beszéltem az esetleges meghibásodásokról,amikor valami gyári alkatrészt kell rendelni.Nem lebeszélni akarlak csak azért írom hogy képbe legyél.Nagyon élvezetes a crossozás,endurózás.Egy megunhatatlan adrenalin sport.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!