A holtponti jeladó csatlakozóján indítózáskor mérni kellene feszültséget? Ennek hiánya (illetve a hibás jeladó) okozhatja, hogy a benzinpumpa nem kap jelet és ezért nem indul a motor?
Oszcilloszkóppal kell megnézni, ha indítózás közben akarod mindenképp.
Most nincs előttem a rejz, de ezek általában induktív szenzorok, ami azt jelenti hogy ha elé teszel egy vasat, akkor kellene a kimenetén jelnek lenni.(vagy fordítva, ez gyártótól is függ)
Ugye a másik kettő meg a 12V + és -.
Vegyél új jeladót ha nincs feszültség.
Sűrűn tönkre megy, ezért ne vidd szerelőhöz.
2perc a csere otthon.
Holtpont jeladó kábelén egy szinuszosan váltakozó feszültséget kell, hogy mérj amikor indítózol, ezt meg leginkább oszcilloszkóppal szokás mérni. De ha indítózáskor van szikra, akkor nem valószínű, hogy rossz lenne. A 3-asnak részben igaza van, hogy gyújtás ráadásra bekapcsol az üzemanyag pumpa egy kis időre, viszont amikor indítózol is kell, hogy működjön, de persze csak addig amíg kapja a holtpont jeladótól a jelet az ECU.
"Ha jól tudom a relé ha elromlik, az nem fog újra működni. Tehát nem csinálhat olyat, hogy hol működik, hol nem."
Egy darab kábel is tud olyat csinálni, hogy néha érintkezik, néha meg nem, úgyhogy ne zárd ki ezt se rögtön :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!