Tapasztalatok 1.3 16v swifttel?
Sziasztok! Marcinak hívnak és 17. Életévem töltöm, nagyon érdeklődő tekintettel vagyok az autokra, plane, hogy közeledik az első autóm megválasztásának ideje. Minden ész érvet összevetve swiftre jutott a választás. Nem szeretnék 1 literes vagy öt autós kivitelt, inkább sportosabb megjelenést (mar amennyire a kategória engedi) es legalabb egy 1.3as motort 16 szeleppel. Van valakinek tapasztalata ezzel a motorral.kapcsolatban? Rövid ideig gyártották, ez befolyásolja a szerviz költségeket? Akadnak tipushibak? Illetve szerintetek atirassal es a tobbivel együtt összesen mennyi pénzembe fog ez az auto kerülni.
OFF: Említettem, hogy 3 ajtos kivitel érdekel, a tervem az lenne hogy a hatso ablakokat es a szélvédőt hatul lefoliaztatnam, amennyiben hozzam no az autó, es megszeretem talán még valami visszafogott, ésszerű tuning elemet is "aggatnék rá"
A VÁLASZOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM ☺
Nekem 2 Swiftem is van, igaz ezek régebbiek 94-es és 99-es évjáratúak (8szelepesek) illetve Sedan meg 5 ajtós. Ezekkel sok baj nincsen, szinte csak a kötelező elemeket kell javítani/cseréltetni. Gombokért fent lehet tartani. Régebbi kocsink sok mindent ki is bírt a szó beszédekkel ellentétben.
Amit Te akarsz azt 2000-es években gyártották, a gyártás befejezése előtt. Tuningolni illetve fejleszteni nagyon jól lehet, a Swiftekben szinte mindenre adott a gyártó lehetőséget és így sok minden beszerelhető dologért nem szólnak a műszakin mivel a gyártó így alakította ki a Swiftet. A tuning az persze más kérdés, ahhoz lehet kell az a vizsga amit régen KPM vizsgának hívtak.
Szerintem nagyon jó kis verda, bátran merem ajánlani, igaz egy 3 ajtós 10-15 éves Swift 500.000 ft alatt nem nagyon van ami használható is.
Jó kis autó,és megy is a 16 szelepes verzió.
Viszont akkor már inkább egy GTI-t keresnék.Tudom drága és ritka,de az már tényleg nagyon megy a 750Kg-hoz a 101Le.
Viszont a Swift-re max egy szolid ültetés,és egy szolid felni,ha nem hülyegyerekautót szeretnél magadnak.
A fóliázott fényszoró,a LED-es lámpa,a nem gyári szárny,a küszöb és a hasonló jóska cuccok nevetségessé teszik az autót és tulajt is.
Szia Marci!
Látom te imádni fogod az autózást. Ezért javaslom, hogy keress rá a holland, illetve a japán szwift-tuning oldalakra..na ott ájulásig nézheted a szebbnél szebb, és jobbnál jobb tuningokat..
nemcsak fóliacsicsa, hanem igazi művészi díszítések kívülről, még elfogadható alufelnik, és szpoilerek garmada. A legjobb, amikor bemutatják a turbóssá alakítást.
Nekem egy ritka szwiftem van, kétajtós automata, fullextrás.Ezen eszembe sem jut bármihez is nyúlni, mert gyárilag benne/rajta van..
szóval előbb keress rá a gúgliban, nem fogod megbánni. Vannak országok, ahol a szwift nagyon megy.
Amúgy ha teheted újabbat keress, 2005-től forgalmazottat. Az annyira bevált, hogy a mostani svájci autópremieren az új szwif változtatás nélkül, némi led tuninggal kerül a placcra..az már jelent valamit, hogy nem változtatnak lényegesen a külsőn,csak a motor lett 130 lovas.
A motor elég jó, max szelepszár szimering, fogyasztás is elég tűrhető. Max az alkatrész vásárlás egy kicsit macera mert ez a motor vagonerbe is ment.
olcsó megbizhetó suzuki
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!