Simson Schwalbe 1974 es turbós beállítása?
A gondom:
-Hidegen nehezen indúl szívatóval egyáltalán nem indul ha sikerült beindítani a szívatót ráhúzva le áll.
-melegen beállítva a karbit szépen pöfögős hangja van majd ha hideg akkor nehezen gáz húzásra indul 4-5 alkalomra
sebességet hogyan kell raknia? 1-2-3 majd vissza 3 ból 2 be vagy üres és úgy a 2 ?
a gyújtást hogyan tudnám be állítani házilag komoly felszerelés nélkül?
jelensége: szépen pöfög indulás 1-2 kanyar vasúti átjáró emelkedő 2 ben majd lefulad és nem is indul ez mitől lehet?
Sok benzint kap.Türelmesen meg kell nézni, hol van az úszóban a benzinszint, jól záe-e a tűszelep...
aztán mekkora a fúvóka? vedd le egy mérettel kisebbre.
aztán a súbertűt tedd lejjebb. Namost egyszerre mindent sosem szabad csinálni, csakis külön külön.
A te esetedben a gyújtáshoz talán nem nyúlnék, inkább a dús benzint soványítanám. Remélem a gyertya hőértéke megfelel a gyári előírásnak. Az sem mellékes hogy ha lehetséges eredeti gyári márkát tegyél bele...az én schwalbéi, starjaim a palt valamiért nem szerették, sem a timkort, sem mást...csak a gyárit.
anélkül, hogy bérmihez nyúlsz, nézd meg, mekkora a megszaktó hézaga ? 0,4-0,6 között legyen..a kondi most nem érdekes.
Amúgy, ha a kicsavart gyertyát ráteszed a hengerfejre, és rúgsz egyet, gyönyörű, ökörsütő szikrának kell lenni..0,9-es hézaggal
3-ból csak kettőbe teheted, úgy az üres..innen nincs értelme vissza kettőnek, csak tönkreteszed..
tahát induláskor 1-es, kövérgáz, 2-es, csutka szintén, majd 3.
innen vissza 2, majd kigurulsz, és üres, majd 1. fokozat..az alapjáratot csak üzemmeleg motornál lehet(szabad) pontosan beállítani.Ha egyszer sikerült, akkor többé nem kell állítgatni.
szóval a porlasztóval kezdj..
szerintem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!