Miért nem ajánlott az Opel Adam országúti és autópályás közlekedésre?
ki mondta?
Amugy meg egy az egy varosi kisauto, nyilvan nem egy autopalyabombazo.
Minden kisebb, kisebb teljesítményű autó ilyen.
Hülyeségnek tartom a cikkben, hogy hibának írja, hogy hangos a motor és fel kell hangosítani a rádiót vagy hogy nagyobb tempónál nagyobb a fordulatszám. Ez a többi autónál is így van, ami ilyen kicsi.
A nyomvályú követés nem tudom mi, még nem vezettem olyat, amiben van, vagy nem volt bekapcsolva :) az esetleg lehet veszélyes, hanem lehet kikapcsolni.
"Az 1.4-es, 100 lovas motor messze nem aprócska. Sőt, a kategóriában már - már sportos is lehetne. Ha rossz a váltó áttételezése, az tönkreteheti ezt, az biztos. "
Hol élsz te, a kommunizmusban, ahol az 1500-ös feletti luxusnak számított? :)
Mi pont 2 hete mentünk keresztül-kasul németországon egy opel mocca-val(épp ezt adta a kölcsönző). Annyit tudok hogy kicsi volt a mpotorja, tudbós és automata váltós.
Ment rendesen (180-at, akár 200-at is), de a hang ami normáls esetben kijött, az rettenetes volt.
A minimális gázadásra visszadobta, és folyamatosan 4500 körül próbálta tartani a fordulatot. Kb. úgy bőgőt minden előzéskor, mint amikor a kezdő sportosan akar vezetni, de még nem érze hogy hol kéne már elváltani.
Volt egy pont enyhe emelkedőn, fel-le vátott, mert nem tudta eldönteni.
Beállított programok nem voltak, olyan hogy sportos vagy eco vagy hasonlók. Vagy automata és az horror, vagy kézi, és akkor a + és - gombbal kellett váltani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!