Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi a8 2.8 trafó csere...

Audi a8 2.8 trafó csere mennyi penz?

Figyelt kérdés
Arulnak az interneten egy a8as audit jo aron elvileg meg az auto csak bohockodik a trafo, e mellett milyen nagyobb hibaja lehet es mennyibe kerul 1uj trafo?

2016. szept. 7. 10:02
 1/7 anonim ***** válasza:

A trafó csak nem fog úgy bohóckodni.

Benzines Audi v6 motoroknál a hengerszög miatt gyakori a szelepfedél tömítés hibája, ami beengedi az olajat a gyertya furatokba, és össze tudja zárni a trafó áramkörét, gyengébb lesz a szikra is.

Önmagában egy trafó 10 ezer ft körül van, tehát nem egy nagy összeg, szerintem cseréld a szelepdekli tömítésed is.

Ha sokat járt vele így simán ki tudja nyírni a katalizátort is vele, rosszabb esetben a motornak se tesz jót.


Egyszerű hiba, csak hát sok "hozzá értő" veszi meg ezeket ,aztán ha beüt egy kis hiba, már szabadulnak tőle.

2016. szept. 7. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Kérdésedből a válaszom: NEM A TE KOCSID AZ A8!

Egy pénztemető, tény szép kocsi, bár én csak RWD -t vennék(s vagy 7er) de az A8 -nál is mint az S és 7er -nél is röpködnek a százezres kiadások!

Első két évben több misit rálocsolhatsz ezekre!

Szerelő vagyok és imádom ezeket a nagy dögöket így tapasztalatból beszélek, olyanok ezek, mint amikor a politikusok "kölcsönből" Ibizán csajoznak. Ők élvezik, de nagyon sok pénzért!

2016. szept. 7. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

1# a hengerszögnek ehhez semmi köze. Simán csak "olyan élettartamra" tervezték :D

Megoldható lett volna ezer másik kivitelben a tömítés.

Az első öltönyös tulajt még gond nélkül kiszolgálta 100ekm alatt! Fogyasztói társadalom van...

2016. szept. 7. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Enyémben 270 ezer km-nél adta meg magát, én addig mentem vele, míg tejesen behalt 2 trafó.

Csak annyit éreztem, hogy mintha gyenge lenne már pár hónapja, aztán egy emelkedőn fél gázzal gyorsítottam, berántott egyet, aztán onnantól remegett a motor, meg villogott a CEL.

Kb 5 centi olaj állt a furatokba, művészet volt kipucolni, tömítés, 6 új gyertya, 2 új trafó, és visszatértek a lovak.

Kedvezménnyel, meg családi háttérrel nekem 30 ezerből megállt ez a hiba, bár ezt szégyellem leírni, mert sokan nem hinnék el, hogy ilyen olcsó.

De egy szerelő 100 ezer alatt rá se néz ezekre.

Pedig nem egy bonyolult szerkezet a 2.8-as sem, az enyém 3000-es az újabb fajta

2016. szept. 7. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Az ilyen hirdetéseket kerüld jó messzire! Ha pikk-pakk meg lehetne csinálni, nem túl drágán, akkor meg is csináltatnák. Ott valami ordas nagy hiba lehet, csak el akarják bagatellizálni. Megveszed, kicseréled a trafót (de melyiket?) aztán ugyanúgy nem lesz jó az autó.
2016. szept. 7. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
5# hogy hogy melyiket? a ROSSZ trafókat! Nem tippelni kell, hanem szekunder feszültség görbe alapján cserélni.
2016. szept. 7. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Koszonom a valaszokat, nem veszem meg az autot.

Udv:)

2016. szept. 8. 15:08

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!