Ha túltölt a generátor, akkor esedékes a cseréje? Vagy egyéb hiba is lehet?
Délelőtt telefonált a nejem, hogy az autója műszerfala karácsonyfát játszik. Kigyulladnak mindenféle hibajelzések, aztán eltűnnek, és ezzel együtt a cájgerek mutatói is leesnek 0 állásba. 1.8-as benzines Ford Focus. Itthon egyéb ötlet híján rámértem a generátorra, és kis gázfröccs mellett 16-18 V-os töltést tapasztaltam.
A másik kérdésem; kibírja ez hétfőig? A héten már semmiképp sem tudom szerelőhöz vinni.
Valahol kontakt hiba van..méghozzá az akkumulátor egyik saruja nem érintkezhet rendesen..
eleve nem üzemszerű, hogy csak a generátort méred..a generátort csak javítás után nézik így, egyébként az aksira kötve kell mérni terheléssel...saccperkábé 14,4 márjó, de a 15 még elmegy..(akkura kötve)
az lehetett, hogy lelazult a saru, aztán az áram össze-vissza szédelgett...hol a műszerfal is kapott egy löketet, hol az akksi.. amit házilag meg tudsz nézni, az az aksisaruk..csavard le, tisztítsd meg, vaselin, és vissza..nézd meg van e törött vezeték..
fél óra..ennyit csak rászánsz?
Ha az aksi indít, akkor jónak tűnik az érintkezés. Ha szervizig el akarsz jutni, és van töltési lehetőséged, akkor egész éjjelre tedd töltőre, reggel megy mint a vihar.
A generátor jó, lehet, hogy a fesszabályzó letérdelt. Ez is csak terheléssel mérhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!