Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4T VS 2T? Vízhűtés VS léghűtés?

4T VS 2T? Vízhűtés VS léghűtés?

Figyelt kérdés

2016. szept. 1. 12:48
 1/8 anonim ***** válasza:
4T, vízhűtés. De csak 200 köbcenti felett.
2016. szept. 1. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

4T jobb, dràgább

2T rosszabb, olcsóbb

2016. szept. 1. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Adott kis hengerűrtartalom esetén (50-12 ccm) a 2T dinamikusabb lesz.
2016. szept. 1. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
50cc-ig 4T léghűtés ha megbízhatóságra mész, 2T ha haladni és tuningolni akarsz, de az kér enni rendesen. 125cc-től felfelé 4T vízhűtés egyértelműen.
2016. szept. 1. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

2T jobb, de drágább móka.

Mindenképp vízhűtés.

2016. szept. 2. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Számomra A Motor (így nagybetűvel): 2 hengeres, hengerenként 2 szelep, léghűtés, V vagy boxer, és az se baj, ha kardános. Rutinosak ebből tudhatják, hogy nálam első sorban a BMW és a Moto Guzzi játszik :-)


Illetve az "elveim" alól kivétel a non plus ultra: a Boss Hoss! Na azt nem kell tuningolni garantáltan :-D

2016. szept. 2. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Lginkább tőled függ, hogy mire akarod használni. Nekem 500 ccm-ig 2T az isten. Most egy '87-es KTM MX500-as motorom van, ezzel pályázok. Hát, a 450-es 4T crossok messze vannak, pedig a KTM átlagba 20 évvel idősebb a pályán megforduló motoroktól. Viszont egy kétütemű motort tudni kell megülni, és tudni kell bánni vele, ha ez megvan, akkor alázod a 4T-ket.
2016. szept. 4. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Nekem 125ös tdr blokkos ktm lc2 van 97es és power nélkül eszik 4.3-tól max 5 literig. 5 liter de akkor 120al mész meg húzod neki mint a veszett barom. Powerrel kevesebbet enne (de csak kisebb fordulaton) , így most az a baj hogy lent erőlködik. Szoval nekem most érdemes nagyobb fordulaton menni mert ott nem erőlködik. És akárki akármit mond egy tök mind1 milyen jármű akkor eszik a legtöbbet ha erölködik, ilyenkor nem jó az égés és nem ég el rendesen az üzemanyag.


Remélem nem kell mondani hogy ez a motor 2T és vizes. Költeni meg olyan 20-40 ezer km megtétele után kell. Már ha zsír új a gép. Nyilván ez nem lehetséges. (Mondjuk Yamaha DT-t tudsz zsír újat venni. Meg más 2T-t is, de az már nem a 300ezres kategória.) És most tedd fel a kérdést magadnak: Hány km teszek meg egy motorral amíg az nálam van? Hát még ha venned is kell bele uj hengerszettet meg csapágyakat miegyebet 150ből megvan. De akkor normális használat mellett -(meg persze ha normálisan össze lett rakva a motor)- nem kell többet hozzányúlnod amíg nálad van. Majd a következő tulaj, de inkább az őt követő tulaj megint felujítja.


Más: Megvételkor nem az számít hogy hány ütem, van olyan 4T amire 300at kell költeni, meg van olyan 2T amihez nem kell hozzányulni amig nálad van. Vagy fordítva: van 4t amihez nem kell hozzá nyulni, meg van olyan 2T amihez igen de akkor nem 300 lesz hanem 150. Pont mint kocsiknál: nincs olyan h a benzin mindenben jobb meg olyan se h a diesel a jobb. Van mindenből normálisan elhasznált, kopott motor, meg van széthajtott is.


VÍZ vs LÉG: Ha lehet víz! Ha nem lehet akkor nyáron lehet lesznek bajok. Terepre viszont mindenképp víz! Városba is inkább víz. Léghutés az országutra jo főleg.

2017. máj. 31. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!