Egy rsv mille a motorom, új láncszett van a paripán, pontosabban közel 1000 km-et mentem vele és 3 centi a lánc holtjátéka, de gyárilag 2,5 cm van megadva. Kell ilyenkor vacakolni, vagy jó ez így?
Első körben maradhat. Azt ellenőrizd inkább, hogy a feszítés a hátsó kerék tengely mindkét oldalán egyforma.
Mit értel a lánc holtjátékán? Szerintem a feszességet.
Én így szoktam egyébként beállítani:
1. felrakom a hátsó emelőre a motort.
2. Beállítom úgy a feszességet a lengő villa végén lévő feszítő csavarokkal, hogy az alsó részen futó láncot éppen hozzátudom érinteni a lengővillához. Ezután ha már "saját lábán áll a motor" pontosan a szervizkönyv / használati útmutató szerinti feszességet adja. Így csináltam Suzukinál,Hondanál és BMWnél.
A láncfeszességet értem a holtjáték alatt, egyforma mindkét oldal, azzal nincs gond.
Vagy nyúlt a lánc mióta fent van, vagy nem jól mérem.
Megemelt hátsó keréknél vizsgálva adja a 2,5 cm-t, de oldaltámaszon 3 centi.
Rosszul csinálod.A lánc feszességet akkor ellenőrizd lehetőleg ha valaki ül a motoron. A letámasztott motor nem a legjobb.
Én nem hiszem, hogy nyúlt volna a lánc. Ha RK, D.I.D szettet használsz akkor ez kizárt szerintem. Ismerősömnél ment gallyra az olcsóbb noname cucc 6e Km alatt.
Meg tudod mozgatni a láncot ha a hátsókeréknél piszkálod? Ha igen, akkor az a gáz. Egyébként a lánc nyúlását megadja a szerviz manual, méghozzá megadott láncszemek távolságát kell mérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!