Egy Ferrari kb. hány kilométert bír gyári motorral?
Ha jól tudom ennyire még nem élethű az NFS. Megcsinálhatsz vele pár versenyt, csak a főküldetés előtt tuningold, mert a Boss erős lesz.
1 nap és suli addig pörgesd ki.
Most komolyan, szerinted itt valaki tud neked értelmes választ adni erre? Ezt vagy ferrari szerelő, vagy tulajdonos tudja megmondani, ilyen a wikipédia nem ír, ez tapasztalat alapján derül ki. Itt se szerelő se tulaj nem lesz. Semmi értelme itt a Ferraris kérdéseknek...
Nem olyan tartósak ám, a Ferrarira is érvényesek ezek az olaszautós betegségek. De mechanikailag jók ám azért a Ferrarik, de nem az a fajta motor, amibe 400-500 ezer gondtalan km-t lehet hajtani. De nem is ment senki még ennyit Ferrarival szerintem, szóval maguk a tulajok sem tudják a választ szerintem.
Amúgy a Porschék állnak megbizható sportkocsi hirében, nem ritkák a 200-300 ezer km-s hibátlan példányok sem.
A legmegbízhatóbb sportkocsik a japánoknak vannak, például Toyota Supra, Nissan Skyline, Nissan GTR.
De emberek....a Porsche, Ferrari, Nissan GTR és a többi szuperautó, ezek SZUPERAUTÓK! Itt nincs olyan, hogy valamelyik szar lenne. Ezek úgy vannak összerakva, hogy bírják a nyúzást. Persze, van megbízhatóságban különbség köztük, nyilván. De amire egy átlag autó képes, arra ezek is. Tehát nyugodtan vegyél Ferrarit, kérdező, nem kell gyakran szervizelned. :D
Én kamionos vagyok, járom egész Európát. Minden évben, mikor jön a tavasz, a jó idő, előkerülnek a motorosok, kabriók mellett a Ferrarik is az utakon.
Elég gyakran látni meghalva őket a leállósávban, vagy épp trélereken szállítva. Ha annyi pénzem lenne, inkább vennék egy Honda NSX - et vagy hasonló japán sportkocsit.
"Itt nincs olyan, hogy valamelyik szar lenne. Ezek úgy vannak összerakva, hogy bírják a nyúzást. "
Ezt várná el az ember, de a valóság más. Sokszor az ilyen superautók akkor mennek hosszabb útra, mikor a szakszervizbe kell vinni, ami mondjuk az ország másik felén van. Mert mindig van valami. Vagy egy Ferrarival is egy pályán csapsz 5-6 kört, tuti valami bedöglik, ez ilyen drága sport. És mint irtam, a szupersportkocsik között is vannak megbizhatóbbak, mint a Porsche, de most eszembe jutott még az Audi R8 is, ami nagyon jól birja a sok km-t.
Honda NSX-et Ferrari helyett! Barátom te aztán tudsz élni!
Én meg inkább Zillt vennék mert az meg több trágyát bír el mint egy Ferrari.
Nem tudom honnan milyen forrásból jönnek ezek a magbízhatósági adatok amikre hivatkoztok de a legjobban kihegyezett Ferrarik(Forma1) egyáltalán nem megbízhatatlanabbak mint a többi. mint pl: a Honda. Es emellett "időnként" még nyerni is tud.
"de a legjobban kihegyezett Ferrarik(Forma1) egyáltalán nem megbízhatatlanabbak mint a többi. mint pl: a Honda."
Na jóó, a Forma1-nek köze nincs az utcai autókhoz, amúgy most tényleg éppen fordított a helyzet az F1-ben, a Honda egy nagy sz*r, a Ferrari motor meg tényleg elég jó megbízhatóság szempontjából. De mondjuk az F1-ben most melyik a legerősebb és legtöbbet kibíró motor? Hát a Mercedes :D
Hát egy Szupersportkocsi közelebb áll egy Forma 1-eshez mint egy utcai autóhoz. Teljesítményt, felhasznált anyagokat vagy bármit nézünk.
"amúgy most tényleg éppen fordított a helyzet az F1-ben" És most fordított a helyzet!? Én nem emlékszem ,hogy a Honda csillaga valaha is fényesen ragyogott volna a Forma 1-történetében. Tény, most a Merci vb. de a valaha volt legeredményesebb csapat a Forma1 történelme során még mindig a Ferrari. Tehát érezhető, hogy a Ferrari nem csak egy szép-dögös de egy vérbeli versenygép. Tehát ne hasonlítsuk már itt mindenféle nsx-hez de még eredményei alapján a Porsche-hoz sem mert a Ferrari külön kategória.
"És most fordított a helyzet!? Én nem emlékszem ,hogy a Honda csillaga valaha is fényesen ragyogott volna a Forma 1-történetében."
Mármint az utcai autókhoz képest fordított a helyzet. Honda motor a Forma 1-ben jelenleg sz*r, mind teljesítményben, mind megbízhatóságban. Az utcai autóknál pedig pont a Honda motor kiemelkedő megbízhatóságban, és a köbcentihez képest rengeteg lóerővel. Erre értettem a dolgot.
"Én nem emlékszem ,hogy a Honda csillaga valaha is fényesen ragyogott volna a Forma 1-történetében"
Ennek ellenére a Wikipédia írja, hogy "a Honda 1983-ban visszatért a Formula–1-be, és motorbeszállítóként 1992-ig különböző csapatoknak gyártott motorokat. 1983-ban a Spiritnek és 1987-ig a Williamsnek is, 1987 és 1988 között a Lotusnak, 1988-tól 1992-ig a McLarennek, valamint 1991-ben a Tyrrellnek is beszállított. A megbízható motoroknak köszönhetően a különböző csapatok 1992 végéig összesen hetvenegy futamgyőzelmet arattak, ez idő alatt Ayrton Senna három, Nelson Piquet és Alain Prost pedig egy-egy világbajnoki címet szerzett"..
Van még kérdés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!