Van egy 1997-es 1.4-es vw polo classicom. Mit tudnátok ajánlani, amivel kaphatok, mégy úgy 10-20 lóerőt a mostani 60-hoz?
Lassan 20 éves lesz, hahu szerint 200e-600e közt érhet valahol. Add el, csapd hozzá a 300k-t és vegyél egy erősebb kocsit. Tuninggal nagy a kockázat.
Viszont, ha találsz törött, de hibátlan motorú kocsit, akkor talán lehet bele nagyobb motort tenni (1.6, 1.8 wikipédia szerint). Mondjuk itt is van kockázat dögivel (mi van, ha rossz a motor, mi van ha kell még hozzá egy csomó egyébb alkatrészt cserélni, stb...).
Azt tudnam ajanlano hogy add el,es vegyel a mostanitol 10-20loval erosebbet!
Egyebkent biztos vagyok benne,hogy nem sokara jonnek majd a a nagy "tuning mágusok" valaszai hogy be kell turbozni ,meg tuningsportracing kipufogo meg direktszűrő kell rá es tarsai,de ezeket nem kell komolyan venni!
Ahogy fentebb irtak meg esetleg motorcserevel probalkozhatsz,de nagy a riziko faktor,a papirozas meg egy kulon művészet es meg sokba is kerul!
Köszönöm az eddigi válaszokat !
De kérnék, még...
sport rendszer, ami nem nyitott!!!!!!!!!!!!!
Sport szűrő, csak akkor ha nem meleg levegőt szív be, vezérműtengely és CHIP talán meglesz a +15-20 lóerő, de ez vagy 150-200e Ft költség
Köztudomású, hogy a sportcsík a NoFear matricával kombinálva +20 lóerőt ér! A Homasitában megkapod az egészet 5 ezer alatt!
:D
Most komolyan:
Biztos vagy abban, hogy a 60 lóerőhöz szeretnél még húszat, és nem a 20 év alatt elkopott lóerőket szeretnéd visszakapni, hogy megint tudjon 60 lovat az az öreg motor?
Amúgy egy öreg kopott motor nem jó tuning alap,tuningolni csak hibátlan motort érdemes!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!