Ford Focusnál (2004-2011)?
A fent említett típúsnál (dízel) mekkora gond a 200 ezer feletti km ?
Autóvásárlás előtt állok. Eddig eszembe nem jutott ezeket az autókat nézegetni... Most viszont egy ismerős vett egy Mondeot, és felkeltette az érdeklődésem. Az eddig nézegetett VW és Audi modelekkel szemben jóval kedvezőbb ára keltette fel leginkább a figyelmem, illetve ennek a szériának a külseje is megfogott...
Dízelek közt viszont jelentős részük 200 ezer km felett van. Ennél az autónál mennyire lehet goind ? Dízeleknél mikor szoktak előjönni a komolyabb problémák ?
Vagy érdemesebb benzinesbe gondolkodni ?
Elég vegyes használatra kellene. Talán picivel több városi használat lenne, de bőven lenne városon kívül is...
Ha jól tudom, az akkor gyártott Mondeokba is ugyanolyan dízeleket tettek. Azokról azt mondják, hogy kb. 150 ezer kilométerig semmi baj, utána viszont gyakorlatilag cserélheted az egészet. Ez nálunk családi autónál be is igazolódott, eddig soha semmi baja nem volt (2007-es az autó), most kicsivel 160 ezer előtt fülsértő kerregő hangokat hallat, és jár szerelőről szerelőre.
Ha 200 ezer fölött van, akkor bízhatsz benne, hogy előtte már kicseréltek mindent, ami el szokott romlani, és egy ideig bírni fogja.
Ford Focust ajánlani tudom csak, apámnak most egy 2007-es van, 1.6 TDCI 90 lóval (a megbízhatóbb fajta, nincs benne részecskeszűrő, szimpla turbó, és sima lendkerék, de az utóbbiban nem vagyok biztos). Eddig nagyon meg vagyunk elégedve vele, hosszú utakra is járunk vele, de itthon mindennapos szaladgálós autó is. Legnagyobb baja eddig az izzó kiégése volt, ami ugye minden Focusnál betegség :D
Ford Mondeo: családi barátunknak van egy 330 ezer kilóméteres, ők majdnem 200 ezret raktak bele. 2.0 TDCI 116 lóval. Durván vezeti a tulaja, ott nyomja neki, ahol tudja. Eddig megúszta az injektorcserével, egyéb baja semmi sem volt, tehát többszörösen megérte neki a dízel.
Mi apámmal számoltunk, hogy a Focus benzines vagy dízel legyen, és arra jutottunk hogy mindenképpen dízel. Eddig nem csalódtunk, és akkor azt nem is említettem, hogy próbáltunk 1.6 benzines Focust, ami nagyon lomha volt, a 90 lovas TDCI pedig meglepően jól megy, dombon felfelé nem is kell visszaváltani, előzés sem gond.
Focus 2007-es 2,0tdci-m van.
Most van benne 200e km. Újonnan vettem. Olyan mint új korában, nem érződik rajta elhasználódás.
160e - nél kellett lendkereket cserélni.
Előtte egy önindítót.
Jó kocsi de nem lepődök meg ha a következő pár évben nagyobb összeget kell költeni rá.
Aki ezt nem akarja kockáztatni vegyen benzinest.
A focus nyomott ára azért van mert sok cégautó volt belőle és a cégek 200.000km-nél már lecserélik a flottát.
Ritka a valóban karbantartott példány a pecsét csak kegy dolog. sokszor nem csinálnak rajta semmit a szervizek csak nullázzák a szervizintervallumot.
Én használt autót csak is kizárólag első tulajtól garázsból
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!