BMW E34 525i 24V Tud annyit mint egy V-ös Passat?
Üdv! nagy gondban vagyok, kinéztem egy E34-et 525i 24V-t a 192 lovas verziót, a kérdésem az lenne hogy tud e annyit mint egy VW Passat V 2.5V6 TDi kombiba?
a passat 150 lovas dízel, az oké hogy több a nyomatéka, viszont a bömös 2.5 benzin és oké hogy több a ló, de a súly is... szóval nem tudom... van valakinek tapasztalata a két autót illetően?
félre értések elkerülése végett, a passat az én tulajdonomban van, és a bmw-t nem 200ezerért szeretném megvásárolni, hanem teljesen karbantartott szervízelt szalon szintű állapotban.
előre is köszönöm!
Szerintem kb ugyanazt tudhatja mint a passat, csak feljebb sem fogy el az erő.
Sokáig én is akartam venni, igazából mind le volt használva, egy volt ami nagyon jó állapotban volt, ez egy idősebb figuráé volt, aki nem csak széthajtani tudta.
Viszont amit mondtak róla, hogy kényes és sokba kerül az alkatrész (mily meglepő hogy magyarországon lehúzzák a BMW-seket). Amit az E34-ből ajánlottak, az az 535 12V volt, mert sokkal igénytelenebb a motorja. Néha be kell állítani a szelepeket, meg a szokásos cserék, aztán ennyi.
Végül én E39 535-nél kötöttem ki, 70 ezret mentem eddig, vele, nem bánam meg. Most hobbiautóként funkcionál, néha kihozom VW-sokat alázni, amikor már elegem van belőlük, hogy a gyűjtással automatikusan fixre van kötve a bal index, és a jobbra kanyarodás ív is nagyobb, nert csak a bal sávba tudnak kanyarodni.:D
Helló.
Nekem egy 92-es E34-es van, 525i 192 lóval. Régen vettem meg, azóta már megbántam, most van mellettem egy Audi A6 3.0 TDI. Hát az TDI sokkal jobban tol érzetre, és ott is hagyja a BMW-t simán. Na de visszatérve a BMW-re: én hobbinak tartom, és mostmár nem is adom el szerintem soha, mert nem éri meg nekem eladni. És azért néha jól esik szétforgatni a 6 hengert. Mert ez a motor imád forogni, bár ez a zsebednek is fájni fog, ez a legnagyobb hátránya a benzinesnek a TDI-hez képest. Lazán hajtva is minimum 10 liter a fogyasztás, de ha elengedem a fordulatot 5-6000-ig, akkor minimum 15 liter.
Sógoromnak van egy 150 lovas 2.5 TDI Audi A6, őt otthagytam a BMW-vel (versenyeztünk). Viszont érzetre jobban megy az ő TDI-je, hiszen ugye hirtelen jön meg a nyomaték. Azonban egy ismerős egy 2004-es 180 lovas A4 2.5 TDI-vel már otthagyott.
Nos ha engem kérdezel, akkor imádnivaló autó ez a BMW, nagyon imádom, hogy egy sportos nagy dög, sportos üléspozíció, és ha nem hasonlítod más autóhoz, hát bizony megy mint a barom. Néha meghajtom kicsit kanyarokban, és megforgatom kicsit a betonplaccon. Simán lehet vele driftelni száraz aszfalton is. DE a Passat újabb, hiszen 97-től van 5-ös Passat. A BMW nem lenne visszalépés, de a megbízhatóság tuti rosszabb lenne. Rengeteg gond van ezekkel az E34-ekkel, én rengeteg pénzt ráköltöttem az enyémre, mégsem merek elindulni vele 100 km-nél messzebbre. Nem egyszer vitt haza már a traileres haver. Én megtartanám a Passatot, vagy ha mindenképpen a BMW, akkor egy 2000 körüli E39-et vennék, azok még igazi klasszikus BMW-k, mondhatni az utolsók.
Azért az E39-ből is nagyon meg kell nézni, mit vesz az ember.
Engem konkrátan magyarországon le akartak mindig húzni alkatrészügyileg. Kuplung 100-120 ezer?
Németeknél meg a noname 100 euró, a luk pedig 200 eur. Az hol van a 120 ezertől?
Szerencse hogy nekem német üzemben van, és németeknél is szervizeltetem, mert itt már nem menő, és nem néznek fejőstehénnek.
Amúgy sok apróság van, pl. fűtésszelepek vacakolnak az E39-emen is, meg az E46-on is.
Néha egy ABS szenzor, néha egy vezérlő javítás, és röpködnek a 100-200 eurók. Ami nem sok itteni bérekhez ha ezeket magad meg tudod csinálni, de ha nem akkor szorozhatod 2-vel.
Csak a viszonyítás miatt modom, hogy egyik ismerősnek aki még a kerék csavart sem képes maga utánahúzni csere után, volt egy astrája. Ha gond volt, ott is mindjárt 500 euró volt a minimálköltség szerviznél.
Otthon meg úgy látom, hogy a gyakoribb autókat meg próbálják olcsón csinálni, a BMW akármilyen öreg, akkor is megfejik az embert, ráadásul a piacon nagyon sok olyan van, ahol a hibás elekromos szelepek maeg hasonlók miatt belegányolnak, mert egyhén meredenek hangzik hogy pl. egy szelep hibája miatt nincs fűtés. A szelep 800 euró. De meg lehet "okosban" oldani, hőtárolót leváélasztani, mert nem mindben van, csövet áthidalni, maradékot ledugózni oszt jó.
Nyilván a csórikám megoldatja okosban. Te meg ha nem vagy szemfüles, megveszed.
Passat V höz képest az e34 525i fényévekkel jobb kocsi!
Megbízhatóbb motor, értelmesebb futómű, rwd hajtás, több extra, kisebb szerviz igény, könnyen szerelhető, szebb formaterv, kényelmesebb beltér.
Tehát többet "tud" a Bmw.
Viszont eladó e34 -k 99% lefingott, így vásárlás után vinni fogja a pénzt mire rendbe rakod! Vagy hozzáértővel kintről hozol be, sajnos kint is sok a török kereskedő aki neten német magánemberként hirdet.
3#: "Rengeteg gond van ezekkel az E34-ekkel, én rengeteg pénzt ráköltöttem az enyémre, mégsem merek elindulni vele 100 km-nél messzebbre. "
Kérlek részletezd! Én hétvégén is 60liter benzint elkocsikáztam vele!
7-es
Megáll mint a szög néha, és nem megy. Mindenféle bajom volt már vele: benzinpumpa, alternátor meghalt, akkor volt olyan hogy valami érzékelő meghalt, és a motor is vele együtt. Tudom apróságok, de éppen elég hogy otthagyjon, pedig egy rendben tartott autó volt, és most is az. Más autóval is megtörténhetnek ezek, velem mégsem történt soha, csak mindig pont ennél az autónál. Amúgy mechanikailag szerintem is örök élet meg egy nap. Ja és az 5-ös Passat van olyan jó, mint az E34 (nem vezetési élményben persze).
"megforgatom kicsit a betonplaccon. Simán lehet vele driftelni száraz aszfalton is"
Ez a kedvencem... :D
A körbe körbe forgás az sose volt és sose lesz drift.
Azt max fánknak hívják, azt is csak akkor ha íven tartod és nem csak annyi h alászeded és padló...
A drift ott kezdődik, hogy van egy kanyar elrakod keresztbe íven tartod és végigviszed a kanyart vele.
Ezt sperr nélkül elég nehezen hiszem el főleg szárazon egy lomha kocsitól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!