A Volkswagen nem csinált magának konkurenciát a Skoda felvásárlásával?
Eleinte, a terv az volt, hogy a Skoda lesz az olcsó márka, amiben fellehet használni az elfekvő készleteket, amik megmaradtak.
Aztán, a Skoda nem olcsó márka lett, hanem "népautó".
Manapság meg olyan, mintha a Volkswagen konkurenciája lenne.
Elég megnézni az új Superbet.Szebb (szubjektív vélemény), nagyobb, tágasabb, mint egy Passat.
Árban pedig nagyjából ugyanott vannak.Nem olcsóbb a Superb.
A Skoda céges flottaautónak is jóval népszerűbb, mint a Volkswagen.
A VW konszernnek nagyjából teljesen mindegy hogy melyik márkájuk fogy a legjobban, csak vigyék őket. Ők nagyban gondolkodnak, a profit a lényeg.
Plusz ha belegondolsz, így még egyel több márkájuk van amit a vásárló választhat valamely más csodák helyett ami valóban konkurencia számukra.
De, attól félek hogy be is csődöl a vállalat.
Ha árulsz két egyforma szotyit azonos áron de más névvel, nem mindegy hogy melyiket viszik el?
Csak nem egy Superb tulajhoz van szerencsénk?
Egyébként tényleg a VW szinje felett van, vagy csak optikailag tartod szebbnek? Pl. olyan különbségek nincsenek, hogy zörgős műanyagok vannak bellül meg ilyenek?
(nincs saját tpasztalatom, de ilyeneket is hallani)
Az utolsó kérdésre szerintem az a magyarázat, hogy fapadosabb alap fabiákat vagy octavákat jóval olcsóbban tudnak megszerezni, mint pl golfot vagy passatot.
A közgázon ennek tudományos neve van, tanszékkel, tucatnyi tanárral. Mielőtt dönt egy óriáscég, előtte több száz értekezletet tartanak, alaposan elemzik a piacot, az eredmény: a profit...profit...profit
ha világot látsz, akkor ne lepődj meg, hogy Ausztráliától Ázsián keresztül Dél-Amerikáig találkozol a superb, és hasonló változatokkal...baromi népszerű..mert a cég vezetése így akarja..a wv-re rájár a rúd amúgy is...legyen skoda.
tapsvihar.
mi itt a nyóckerben egyszerűen parasztvakításnak nevezzük..
éljen az extraprofit.
A Skoda népautó lett, de már túl drága, meg túl jó a népnek. Viszont ne feledd, hogy lassan a VW is feljebb lép egy kategóriát, már nem népautó, hanem a prémium kategóriát érinti lassan. Egy új Passat manapság nem a népautót sugallja, hanem menő cégigazgatók, gazdag emberek veszik. De még egy Golfot is csak a gazdagok engednek meg maguknak, vagy a nagyon jól kereső polgárok.
Amúgy a VW jól tudja mit csinál. VW-ből most is rengeteget árulnak, emellett a Skoda eladásai is az övék. Ha a Skodát megszüntetnék, nem adnának el egyből annyival több VW-t, mint amennyi Skodát eladnak. És ne feledd, ott van még a Seat is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!