Nissan 350z vélemények? Többi lent
Hamarosan összegyűlik a pénzem egy Nissan 350z 2005-ös modellre. Az lenne a kérdésem, hogy az eredeti blokkból különösebb módosítások (engine swap, turbósítás) NÉLKÜL kb. hány plusz lóerőt lehet kihozni például direct intake, straight pipe kipufugóval, ECU remappel stb... Természetesen a megemelt teljesítmény miatt cserélném a fékeket, dugattyűkat, vezérműtengelyt stb.
Vagy mennyire vannak turbósításhoz alkatrészek itt európábn? (itt gondolok turbós leömlőre, dugattyúkra, injektorokra turbo kitekre...)
Illetve tulajdonosoknak mi a véleményük az autóról? Mennyire jó az élettartama? Milyenek a menettulajdonságai?
Biztosan nagyon komoly lehet ez a kerdes igy hajnal 1-kor....kicsit sok volt az nfs mára......
Egyebkent meg rendesen tul van meretezve ezeknek a motorja,eleg sok mindent elvisel......
Ha tuningolni akarsz ésszerű körülmények között akkor én az AirBox-al kezdeném majd erre egy direktszűrő (K&N) és végül egy teljes kipufogó rendszer. Ennek elégnek kell lennie a kocsihoz, a turbósítást én elfelejteném mert oda már sok mindent kellene már változtatni ("szerintem").
De ha meghagyod úgy ahogy van, akkor is egy tökéletes autó aminek ki lehet nyomni a szemét és nem kell hozzá 200-al menned.
Pont ezért nem is nagyon akarom majd turbósítani.
Köszi a választ! :)
Ha nem turbósitod, akkor nem kell cserélni a motorbelsőt. A nyitott rendszer csak le fogja fojtani. Szívó motorra nem rakunk nyitott rendszert csak feltöltős autókra. Sport rendszert készíttess alá + egy CHIP kozol kb. 10-15 lóerőt ami miatt a fékeket sem kell cserélni.
Alaktrészek vannak hozzá, turbo szett is, de az milliós tétel egy turbosítás
facebookon vannak csoportok oda lépj be alaktrészek ügyébe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!