Tippek, trükkök, hasznos infók egy RX-8 tulajnak?
Először is ne a gyári olajjal használd,mert mint kiderült igencsak elnézték a gyáriak,nézz utána milyen olajat ajánlanak bele.
Ha ez megvan,akkor becsülettel cseréld is amikor kell,és ne spórolj az olajon,mert ez a lelke.
Ha hidegen akarod leállítani,akkor azt az üzemanyagpumpa lekapcsolásával tedd,ne pedig kulccsal.
Minden használatkor érdemes legalább egyszer jól elpörgetni,persze kizárólag üzemmelegen.
Illetve ugye mivel Wankel,itt nincs vezérműtengely,vezérműszíj stb,viszont a gyújtás rendszer cseréje hamarabb esedékes mint egy Otto motornál.
Viszont RX8-ról nem itt érdeklődnék.
Egyébként csak a gyári éltömítés kopik el hamar,javítás után már 200 ezer km-t lazán elmegy.
Illetve ha időbe felismered a gondot,akkor 80 ezerből megvan az egész.
A baj akkor van,amikor a "főtengely" kezd el kotyogni,na akkor kell 400 ezres javításra számítani.
Bár nem értem miért olyan katasztrófa az,nekem egy 25 éves V6 generálja is 300-nál állt meg,pedig fúrva nem is volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!