Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tippek, trükkök, hasznos...

Krisz0409 kérdése:

Tippek, trükkök, hasznos infók egy RX-8 tulajnak?

Figyelt kérdés
Rengeteget olvastam a kocsi után de szeretném össze szedni a dolgokat illetve hátha valamit kihagytam,félreértelmeztem :)

2016. aug. 20. 23:50
 1/10 anonim ***** válasza:
19%
Add el gyorsan. Vegyél egy rendes autót.
2016. aug. 20. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Még nem vettem meg ezért kérem a véleményeket :)
2016. aug. 20. 23:57
 3/10 A kérdező kommentje:
De egyébként ha szeretnél mondhatsz autó tippeket is,hogy mit vegyek de ne a népautó golfokkal meg a tdi szarokkal gyerek no meg persze a bmw stb stb
2016. aug. 20. 23:58
 4/10 anonim ***** válasza:

Szép az rx 8 csak éppen nem a legjobb a Wankel +20 liter a városban..

De van egyéb más szép autó ami jó is ebben az osztályban.

Amiket tudnék ajánlani:

Mazda mx5

[link]

Hyundai coupé

[link]


Toyota celica ebből több modell is van

2016. aug. 21. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 Johnny Bravo ***** válasza:
62%
Ha mindenkeppen egy penztemetot akarsz,20+ literes fogyasztassal meg 60ezrenkent felujitando motorral akkor mindenkeppen vedd meg!Ha nincs kedved rakolteni az autodra a vetelera duplajat egy evben akkor viszont vegyel valami mast!
2016. aug. 21. 01:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
49%

Először is ne a gyári olajjal használd,mert mint kiderült igencsak elnézték a gyáriak,nézz utána milyen olajat ajánlanak bele.

Ha ez megvan,akkor becsülettel cseréld is amikor kell,és ne spórolj az olajon,mert ez a lelke.


Ha hidegen akarod leállítani,akkor azt az üzemanyagpumpa lekapcsolásával tedd,ne pedig kulccsal.


Minden használatkor érdemes legalább egyszer jól elpörgetni,persze kizárólag üzemmelegen.


Illetve ugye mivel Wankel,itt nincs vezérműtengely,vezérműszíj stb,viszont a gyújtás rendszer cseréje hamarabb esedékes mint egy Otto motornál.


Viszont RX8-ról nem itt érdeklődnék.

2016. aug. 21. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
49%

Egyébként csak a gyári éltömítés kopik el hamar,javítás után már 200 ezer km-t lazán elmegy.


Illetve ha időbe felismered a gondot,akkor 80 ezerből megvan az egész.

A baj akkor van,amikor a "főtengely" kezd el kotyogni,na akkor kell 400 ezres javításra számítani.


Bár nem értem miért olyan katasztrófa az,nekem egy 25 éves V6 generálja is 300-nál állt meg,pedig fúrva nem is volt.

2016. aug. 21. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
53%
Egyébként bármelyik mai VW konszern turbóbenzin sokkal nagyobb betegágy mint a Wankel motor.
2016. aug. 21. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Vegyél egy 350z-t.Szebb és jobb kocsi.
2016. aug. 21. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Wankel motor egy betegágy. Én nem vennék ilyen kocsit, egyedi meg minden, de akkor is a motor elég hamar el tud romlani és az elég drága lesz. Inkább valami hasonló japán hátsókerekes kocsi ajánlanék helyette
2016. aug. 25. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!