Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford Focus 1.6 TDCi autóm...

Ford Focus 1.6 TDCi autóm fura hibajelenséget produkált, mi lehet az oka?

Figyelt kérdés

198ezer km-t futott Ford Focus Kombi 1.6 TDCi autóm a következő hibajelenséget produkálja.

Gyorsuláskor, függetlenül attól, hogy hányas sebességben van a kocsi napi 1-2 alkalommal erős nyomatékkiesést érzékelek.

Úgy érzem (és hallom is) mintha lefulladna a kocsi, kb 0.1-0.5 másodpercre, aztán újra visszaáll a nyomaték.

Produkálta ezt a tünetet 2-esben (25km/h sebességnél), 4-esben (50km/h) és 5-ösben (70-80 km/h) is.

Annyi volt a közös a hiba jelentkezésekben, hogy mindegyik alkalommal éppen gyorsítás közben jelentkezett.

Az első alkalommal amikor ezt tapasztaltam 5-ös sebességnél klímával mentünk és 5-en ültünk a kocsiban.

Tehát jellemzően mindig nyomatékigény jelentkezésekor jön elő ez a hiba.


Autószerelő első tippje a gázolajszűrő eltömődése lett volna ...de mivel az pont 2000km-el ezelőtt volt cserélve nem kellene, hogy ez legyen az ok.

Hacsak nem tankoltam valami koszt is az üzemanyaggal és akkor még is ezt kellene cserélni.


Tapasztalt már valaki hasonlót? Mik lehetnek a hiba okai?


Köszi!



#motor #hiba #Ford #kiesés #hiány #csökkenés #motorhiba #Focus #nyomatékcsökkenés #nyomatékkiesés nyomaték
2016. aug. 16. 13:58
 1/3 anonim ***** válasza:
Ez valami elektronikai gubanc, alaposan át kéne nézetni megfelelő szakemberrel, nem olyannal akinek erről a szűrő eltömődése jut eszébe először.
2016. aug. 16. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Vidd hozzáértő szervízbe, hibakiolvasás, élőadat.

Nem az a csavarhuzóval megpiszkálós fajta motor.

2016. aug. 16. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Meg van a hiba oka: főtengely jeladó meghibásodás.

Ford Márkaszerviz árak:

A hiba okának megállapítás kb.: 8.000Ft

Alkatrész bruttó ára kb.: 35.000Ft

Munkadíj kb.: 15.000Ft


A FŐTENGELY HOLTPONT JELADÓ MEGHIBÁSODÁSA:


A főtengely holtpont jeladó működéskiesésére következtetünk, ha a motor kihagy vagy leáll. Ennek hátterében belső rövidzárlatok, vezetékszakadások, vezeték rövidzárlat, impulzuskerék mechanikus sérülése vagy fémkopás miatti szennyeződések állhatnak.

2016. szept. 6. 11:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!