Gyáritól nagyobb fojtószelep, gondot okoz a motor üzemében?
Egy 8 szelepes központi injektoros autónál, ha a fojtószelep házat kicserélem nagyobb torkúra, az okoz problémát a motor üzemében? Itt arra gondolok, hogy az ECU a gyári torokhoz számítja az üzemanyag mennyiséget. Ha azt kicserélem akkor az érzékelőkön keresztül tudni fogja, hogy több üzemanyag is kell neki? Ez lehet egy kisebb tuning is ha úgy vesszük? Egy 1.5i Daewoo Racer-ről lenne szó, és 1.8 opel fojtószelepházat néztem hozzá ( persze az 1.5 befecskendező maradna ).
Köszi!
Valószínűleg nem okoz gondot de teljesítmény növekedést se várj tóle.
A levegőt a motor szívja (a 4 dugattyú ahogy lefelé mozog).
A kiszélesített szívócső szerintem nem tudja megtréfálni a légtömegmérőt De ha mégis akkor eldúsítja a keveréket vagyis nem fog jobban menni csak többet fogyaszt.
De ha van kéznél egy nagyobb szívótorok próbáld rá baj nem lehet belőle max egy kis sk tapasztlat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!