Opel F Astra 1.4i átalakítás SE-re?
Tehát van egy központi injectoros Astrám és ezt szeretném 82 lovas SE ,hengerenkénti injektorosra átalakítani.
Az lenne a kérdésem, hogy ehez pontosan milyen alkatrészek kellenek? Valamint akkor motort nem kéne cserélnem..az maradna a jelenlegi km futású benne ugye?
És még annyi hogy papírokkal mi a helyzet?
Tehát az lenne a kérdésem, hogy mi lenne ennek a menete és mennyibe kerülne hozzávetőleg?
Ja és hogy LE növekedéstől mást is kéne cserélni mint pl fékek? fogyasztás hogy alakulna?
Az igen gyakori C14NZ motor blokkja teljesen csereszabatos, amit cserélni kell az a hengerfej, leömlő, beömlő + injektorsor, első kábelköteg, ECU, AC pumpa. Esetleg még a gyújtással vannak gondok, a legtöbb SE motor DIS-es az NZ-s motorok meg javarészt Bosch-rotorosak, de általában hengerfejjel együtt gyújtás is jár... Előnyök: motorszám marad, alacsonyabb fogyasztás, leheletnyivel nagyobb nyomaték, öröm, és boldogság.
(1 perc guglizás árán innen: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!