A motorban csak 3 henger megy. Milyen problémák lehetségesek?
Először a gyertyát nézném megy.
Ha az jó, akkor gyertyapipa, gyújtókábel, elosztó fedél.
Egy idős F astrám van. Nekem is szórakozott így. Végül mind a 4 elemet kicseréltük, mert egyik se volt már egészséges.
Nem tudom mennyire ismered az autót ezért kezdjük az alapoknál.
Első körben megnézed, minden gyujtókábelvég a helyén van-e? (4 kábel 2-2 véggel, azaz 8 hibalehetőség)
Aztán jön az elosztófedél átnézése, hajszálrepedés, a belső oldalon a szegmensnél égés törés stb.
Ha ez is OK. akkor a gyertyák következnek. Mindet kiszeded, tisztítás hézag ellenőrzés...
Nem baj, ha nincs kéznél új, a kísérletezéshez elég egymás között is cserélgetni.
Ha pl. az v.melyik henger gyertyája sem a helyén sem egy másik hengerben nem üzemel, akkor kuka.
Ha van szikra, jó a gyertya, akkor jöhet a mélyebb vizsgálat.
Sűrítési végnyomás (egyszerűbben kompresszió) mérés.
Ha van egy henger amelyik a többihez képes jelentősen alacsonyabb a végnyomás, akkor sem kell elkeseredni,mert lehet csak tömítetlenség, amin egy szelepállítás, v. tömítéscsere is segíthet.
Ha ez mind rendben akkor lehet hogy nagyon kopott egy henger, v. gyűrű törött v. dugó átégett, akármi. Ebbe nem érdemes belemenni, mert ez már úgy is szakmunka.
Remélem nem voltam túl szájbarágós.... ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!