Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motorhispania Ryz50/80 Minarel...

Motorhispania Ryz50/80 Minarelli AM6 Motoforce 24 Pwk PowerJet probléma?

Figyelt kérdés

Motorom: Motorhispania Ryz 2007 Minarelli Álló AM6

80as Airsal 2 gyűrűs henger

Stage 6 Pro Replica kipufogo

És ugyebár a Motoforce 24 Pwk PowerJetes karburátor.

A problémám, hogy a tű közepén áll, ha rahuzom a gázt akkor ugyebár felmegy 10000ig tegyük fel és megáll 5000 nél majd percek múlva lassan lemegy a beállított alapjárathoz majd ha újra rahuzom ugyanúgy felmegy, lemegy pörög, majd lemegy az alapjaratra.

Ha a legfelsobe tesszük a tűt ugyebár akkor kevés benzint kap, fullad, ha a legalulra tesszük túl sok benzint kap, fullad ha kicsit húzzuk a gázt, viszont ha újra felporgetjuk akkor a két vegletben fent is fullad de egy adott tartományban megáll es pörög pörög pörög majd lejjebb megy..

A gázbowden körülbelül tökéletes, megvan a megfelelő 2-3 mm holtjáték stb.

En az alapjarati fuvokara és a fofuvokara gondolok de kérnék tapasztalatokat, tippeket hogy ne 20 db ot vegyek ha tényleg ez hanem mondjuk max 5 öt.

Előre is köszönöm :)



2016. júl. 29. 19:21
 1/1 anonim ***** válasza:

hello

nekem volt hasonló gondom utángyártott karbival. A súber vagy gáztolattyú egyszerűen megszorult bizonyos állásban. Nem mindíg, nem ugyanott. A gázkaron nem lehetett érezni. Az lett a megoldás, hogy finom, kb 400-as csiszoló papírral óvatosan meg lett csiszolva a súber felülete. De szerintem a 24-es karbi nagyon nagy.

2020. nov. 5. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!