Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 320i 150Le 4hengeres...

BMW 320i 150Le 4hengeres 2006évj. Motorkód:N46b20b Jó, kiforrott motorok ezek? SOS fontos!

Figyelt kérdés
2016. júl. 22. 19:08
 1/6 anonim ***** válasza:

Az N45-ös motorok rossz hírüket főleg nem túl acélos teljesítményükhöz képest (16i) magas fogyasztásuknak, problémás járáskultúrájuknak (túlzott vibráció, háromhengerezés, szívóágba visszadurrogás), és megbízhatatlan láncos vezérlésüknek köszönhetik.

Az úttörőnek számító Valvetronic változó szelepvezérléses régebbi négyhengeres motor áttervezésével létrehozott N45-ből kihagyták magát a Valvetronicot. Ez még nem lenne baj, de a nyúlós vezérműlánc, és annak rossz megvezetése/feszítése már komolyabb gond. Akár több fogat is átugorhat, és a későbbi megoldás is csak amolyan szükségszerű gányolás volt. Egy formázott fémlemezt kapott a márkaszervizekben minden ilyen motor, ez visszafogta ugyan a lánc lazaságát, ettől függetlenül nem oldotta meg maradéktalanul a problémát.

A 320si motor ráadásul a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben ott elrepedt.

2016. júl. 22. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Sürgős? Egy nepper beijesztett, hogy siess dönteni mert már van rá 1000 másik érdeklődő? Dehogy van, ez egy reklámfogás, ott lesz az egy hónap múlva is.

Az N46b20 motor az előző sorozatban még 318i volt. Kiforrott az, csak az E90-be gyenge vezérműláncokat tettek. Gondolom spórolni akartak. Nemcsak ebbe a benzinesbe, hanem a dízelekbe is. Vezérléscserével kell kezdeni akárhogy is mondják hogy volt már cserélve.

320i-ben N43B20-ra vadásszál, az 170 Le és 2008-as évjárattól vannak.

2016. júl. 22. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Nem ezért SOS,hanem mert egy Mercit C200ast is kinéztem és dönteni kellene.

De Te így benézted egy neperrel?Huuu...ilyenekkel tele a Net...reklámfogás.

Na szóval a vezérléscserén kívűl,gondolom gyújtótrafók+gyertyák cseréje.

2016. júl. 22. 21:03
 4/6 anonim ***** válasza:

Nem benéztem, hanem magam is kereskedő volnék. Ezt az alapfogást mindenki alkalmazza valamilyen módon.

Autóknál van egy szabály, hogy sose vegyél az első évjáratokból használtan. Elhiszem, hogy azért 2006-os kell, mert arra van anyagi keret, de nem viccből javasoltam az N43B20-as motort és a 2008-as évjárattól fölfelé.

Látatlanban is azt mondanám, hogy a Mercit kellene választani, ott alig voltak konstrukciós hibák, Kompressoros motorok nagyon rugalmasak, tartósak.

2016. júl. 22. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Az N43asnál is látok több hibát(gyújtáskimaradás,gyújtótekercs hiba,erős motor rezgés,vákuumszivattyú szivárgás).Persze ez lehet töredéke mint ami az N 46nál.Akkor 320D mindig jobb(163Le)?A merciknél a W203at nem ajánlották,ott is a W204től kevesebb a hiba?
2016. júl. 23. 06:09
 6/6 anonim ***** válasza:
40%

Mercedes esetében bármelyiknél kevesebb a hiba. Nem is tudom, miért mégis a BMW-re vágynak sokan, amikor a Mercedes megbízhatóbb, minőségibb, értékállóbb, nagyobb presztízsű (már akinek ez számít) és valamivel ritkább.

Akinek már van BMW-je nehogy megsértődjön, nem tartom rossz embernek és az autót sem rossznak, de a Mercedes egy másik dimenzió. Ha biztosra akarsz menni, akkor vegyél Mercedest.

2016. júl. 23. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!