Miért erősebbek a japán autók motorjai?
Végeztem egy kis kutatást ezzel kapcsolatban
Csak pár példát jegyeztem le
Vagy ugyan olyan erősek vagy a japán erősebb
Hogy tudnak több erőt kihozni ugyan akkora motorból?
Úgy hogy a tartósságuk általában még jobb is...
Most nem német-japán harcot akarok indítani csak feltűnt hogy nem mindig elég hatékonyak a német motorok de nem értem miért
Én jelenleg swiftet hajtok és az igaz hogy sose tudom 5500-ig forgatni
De akkor is érdekes volt mindig számomra ez a papírforma
Akkor gyorsulási versenyeken ezért jók a japánok
Ott mehet a padló :D
Na meg tegyük hozzá, hogy elég önkényesen válogattad ám össze azokat az adatokat. Csak, hogy egy példát mondjak:
2016-os K12B (1.2 benzin) swift 69 KW.
2016-os Opel Corsa XFT (1.0) 85 KW....
Egy 2.0 benzines passat is kb. 85-ben volt utoljára 120 LE, manapság sokkal inkább a 2 literes TSI 220 vagy 280 LE...
# 4/
Csak a korrekt összehasonlítás végett megnéztem a honda 2.0 turbós benzinesét és az is 310 LE - csak egy sport(os)autóban (Civic R type). 10% különbséget egy utazólimuzín vs sportautó között meg nem mondanék jelentősnek.
én is szwiftet hajtok. hétezerig simán, erőlködés nélkül pörög..akkor vált föl, vagy az utolsó fokozatot..1.5 vvt aut.
minden autógyártó tud olyan motort készíteni(készíttetni) amilyent csak a technikai evolúció kitalált...
csak érdés, hoz-e annyi profitot, hogy mindenáron megmutassák mit tudnak?
mert a profit a lényeg...és az miből van? amit a legjobban keresnek a népek.
Nem tudom miért önkényes
Én a modern autókat nem szeretem így a legújabbak a passat és az accord voltak a listán
2001 és 2002
Amúgy meg 90-es évek a java
De akkor az első mazda 6os is
az 1.8 120 Le és a 2.0 140
Nem mondtam hogy nagy különbségek vannak de vannak :D
Ennyire voltam kíváncsi csak :)
Elég sok oka van.
Egyrészt az hogy japánok.Akkoriban jóval előrébb jártak.
Jobb anyagok álltak a rendelkezésre,illetve elég sok szemléletbeni különbség volt az európai tömeggyártókkal szemben.
Másrészt pedig a japán autógyárak eltörpülnek a PSA és VW konszern mellett méretben.
Sokkal több embert látnak el ezek az európai gyártók autóval,így jobban meg is kell felelni a célközönségnek.
Egyrészt itt is tudtak volna ugyanakkora literteljesítményű motorokat gyártani,de a hatalmas gyártási volumen miatt ennyit mertek bevállalni.
Nyilván nagyobb a minőségi szórás ha egy motorból 20 ezret gyártanak,mintha ugyanabból 20 milliót.
Az emberek javát pedig az érdekli,hogy minél kisebb motor legyen az autóba,és az se legyen a méreteihez képest erős,mert akkor az csak beteges lehet és biztosan sokat fogyaszt.
Az emberek jórésze guruló esernyőként tekint az autókra,így rengeteg embert elriasztott volna 1995-ben,hogy az 1.5-s motor 120 lovas.
Háááá ki fogja azt fentartani????
Elforgatni 8 ezerig egy motor,hát micsoda boszorkányság az?
Még most is ott tart mindenki hogy vegyed csak a 3 hengeres Swiftet,meg az 1.2 Corsa-t,sőt az 1.9 sdi Polo is tökéletesen elég.
Ja,tökéletesen elég arra hogy feltartsa a forgalmat folyamatosan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!