BMW E46 vélemények?
Ha a fogyasztás nem lényeg, akkor 330i. Ha nincs, akkor 328i, vagy 325i.
Ha ritkán hobbiautónak lenne használva akkor nem gyakran mennének benne tönkre az alkatrészek, bármelyiket is veszed.
Az is számít hogy milyen állapotban van. Ne vegyél külföldről autóbehozó ügyeskedőtől és neppertől autót ami már kétszer is vissza van tekerve és lehet benne vagy 400-600 ezer km.
Hanem vegyél egy megkíméltet és akkor bármelyik típust veszed, egészen megbízható lesz. Sajnos rá kell szánni azt a másfél milliót, vagy többet egy jó autóra, de egy megkímélt autó esetében nagy eséllyel ez csak egyszeri nagyobb kiadás lesz és később már csak jársz vele.
Az SMG váltó? Egy robotizált "kézi" váltó, amiben megvannak ugyanazok az alkatrészek mint a hagyományos kéziben, csak itt aktuátorok végzik el a váltást. Nem úgy működik, mint egy hagyományos váltó, hanem úgy mint egy kézi, amit egy "robot" kapcsolgat.
A manuális váltó a legüzembiztosabb megoldás plusz ha szereted a hagyományos váltós autókat akkor jobb megmaradni annál.
Pláne, hogy utóbb írtad, hogy 10-12 ezer km lenne az éves menet és 70% városban, az már nem is olyan kevés használat lenne.
Csak városba elég egy 318i is és az pont a legkevesebbet fogyasztja városban de még országúton is, plusz a 143 Le elég erre a célra. A 318i és a 320i között van városban kb. 2 literes különbség átlagfogyasztásban.
Előző, van olyan, hogy csak tekerős? Úgy tudtam, hogy a fapadosokban is legalább elöl elektromos ablakemelő van. Hátra meg úgyse ül többnyire senki. Főleg ha coupe változatot veszel.
Amúgy nem biztos, hogy érdemes ezeket túlextrázottan megvenni, mert a legtöbb extra úgyis már vagy elavult és csak további hibalehetőséget jelentenek. Meg az extrák már eladáskor nem sokat nyomnak a latban ami az árat illeti.
Ha valaki használt autót vesz az legyen az első szempont, hogy egy megkímélt, jó karban lévő gondozott autót vegyen, egyes extrákat utólag is be lehet szerelni. Például az egyik legérdekesebb extra a multimédiás fejegység, ami az eredeti gyáriban már elavultnak számít, de lehet új gyártású modern androidos fejegységeket kapni E46-osokhoz 100k forintért. Üléseket is tudsz utólag szerezni bele bontásból és ami benne van, azt is el tudod még adni. Meg minden egyebet, könyöklőt stb.
Igen, csak nem kis munka, az utólagos legózás, és annak van csak értéke, ami gyárilag VIN alapján egyedi.
Hátul tekerősre gondoltam, és a tekerős klíma néz ki rosszul, az utólagos fejegységnek meg szerintem nincs helye ilyen autóban, mert nem néz ki jó, a gyári 16:9-et lehet frissíteni, és jó néz ki.
Tudom, szinte lehetetlen találni olyat amibe benne van minden, de utólagos fejegységet én nem tennék BMW-be.
Városban, kis távokra 318i a jó választás.
5.
Szép kocsikat árulnak, én is néztem már, és ami feltűnt, hogy egy autójukba (e46) se volt még 200000 feletti km óra állás :)) De hát biztos csak én gondolok rosszra.
De az biztos, hogy szép kocsikat árulnak.
Köszönöm a válaszokat!
Találtam egy szép darabot ami nincs is messze, mi a véleményetek első látásra?
Nincsenek különösebb igényeim amúgy, azért veszem mert tetszik. Most 4-es Golfom van de 2 év alatt ráköltöttem vagy 350e Ft-ot (turbó, hengerfejes lett, stb).
A képeken majdnem minden autó jól néz ki. Na hát pont a kereskedésekbe hozzák a sok külföldön bontásra vett autót amiket aztán mégis eladnak jól működő autóként nem kicsit átverve a magyarokat. Szigorúbb lenne a műszaki vizsga akkor ezeket a kint roncsként vett autókat legalább elbontanák és nem csalnák velük a népet.
De amit linkeltél azt érdemes lehet megnézni. Meg ugye magánember is árulja, el tudja mondani mit mikor cseréltetett, hova horda szervizbe, esetleg számlái is vannak róla. Jól át kell nézni, nézetni hogy tudd mire számíthatsz. Korrekt árúnak tűnik eurotax alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!