BMW kérdés. Mennyi az az összeghatár, ami alatt nem érdemes BMW-t venni?
Az itthon legnépszerűbb szériák
E36: 500-600ttól
E46: 1milliótól
E90: 2.2milliótól
E39: 900tól
E60: 2.4milliótól
Elnézve a kínálatot, a hármasok így alakulnak:
A már klasszikussá vált E30 ára felfelé megy, lassan 1 milliótól kapsz már csak olyat, amihez nem kell hozzányúlni, mivel a roncsok már kikerültek a forgalomból. Felújítandót még lehet találni pár százezerért. Egyes német oldalakon már 10 000 euró felett láttam felújítottakat, a határ az ég.
A 90-es évek hármasa, az E36-os szériája most megy át azon a fázison, amin korábban az E30, a szakadtabb példányok tünedeznek el. A jobb példányok ismét drágábban kaphatók, nem ritka, hogy egy épp és egyben lévőért elkérnek 1 milliót, de ez még több is lehet.
A 2000-es évek első felének, közepének a hármasa, az E46 még a roncskiszórási fázis előtt van, azaz nagyon sok széthajtott, széthulló, kókány, ön és közveszélyes állapotú, de legalább olcsó példány van forgalomban. Kevesebb nagyon jó állapotú. A nagyon jó állapotúakat 1.5 milliótól fölfelé keresd és ugye ahogy csökken ezeknek a szépen megőrzött állapotúaknak a száma, azok annál drágábbak. Már ismét láttam 2 millió feletti árban is E46-ot.
Az olcsóbbakkal, amik pár százezerért hirdetett 5 részből összehegesztett életveszélyes mozaikautók, szerintem a próbakört is gondold meg.
A 2000-es évek második felének és a 2010-es évek legelejének hármasa, az E90, már ott tart, hogy megjelentek a lelakott, nagyon sokat futott, kopott példányok, amelyekből már most is rengeteg van és már megkaphatók 2-2.5 millió forintért, vagy tán az alatt is, de ezekbe egy próbakört se kockáztatnék meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!