Bizonyos márkák miért csinálják ennyire egyformára a modelljeiket?
Sokan az Audit szokták emlegetni példaként:
De, például a Mercire is igaz,vagy a Volkswagenre:
Az előző generációknál a Jette és a Passat könnyen megkülönböztethető volt.A múltkor, amikor fordult ki előttem egy, hirtelen nem tudtam melyik.
De, már a kreativitásukról híres franciák is kezdik.Vagy csak a Renault?
Ez lesz az új alsó-középkategóriás modell, ami a Fluancet váltja.
Szépnek szép autó, de ez egy control c+v Talizmán, csak kicsit kisebb, a hátsó lámpáknak más a motívuma, mint az Audi A4-A3 esetén.
Az viszont pozitívum, hogy a "gyenge" piacra szánt Fluancet megszüntetik és helyette egy magasabb presztízzsel rendelkező modellt vezetnek be.
Egy-egy új forma bevezetése mindig sokként hat a vásárlóerőre. Van, akinek tetszik, de sokkal többen vannak, akik az első időkben fintorogva elhúzzák az orrukat, és csak hónapok, esetleg évek múltán jönnek rá, hogy ez nekik mennyire bejön.
Azt se felejtsük el, hogy egy-egy új forma bevezetését hatalmas mérnöki munka előzi meg, ami nagyban megdrágítja a gyártás folyamatát. Ezt a költséget ki kell termelni, mielőtt újabb barbatrükkbe fognának.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!