Szeretnék autót vásárolni szerintetek ez jó?
Hogyne Civic első kocsinak... 600-ba már motorikusan jót lehet kapni,viszont a kasztni...
Megették már a kenyerük javát
Én vettem egy éve egy 2000-es Ford Mondeo Mk2 2 literes benzinest csúcs felszereltséggel (Ghia) 450 ezerért, kicsit ronda külsővel, 580 ezrembe volt mire kipofoztam, most tökéletes kívül-belül, gyönyörű, szinte újszerű, motor kifogástalan, épp most volt nagyszervizen és a szerelő szerint nem nagyon van rajta mit csinálni, mert tökéletes, 3-4 évig az is lesz ha vigyázok rá. Ajánlom ezt a kocsit. A formaterve megszokást igényel, de a kényelem amit nyújt, és az extrák amik benne vannak egészen hihetetlenek ennyiért! Olyan, mint egy kisebb nappali, klímával, tolótetővel (ami még elektromos is), bőrülésekkel amik szintén elektromosan állíthatóak, multikormánnyal, ülésfűtéssel - ezt a legtöbb mai kocsi sem tudja.
Vehetsz persze ennyiért Astra G-t, meg hasonlókat, de szerintem sokkal jobban megéri keresni egy ilyet. Komolyabb autó, szerethetőbb. Nekem ez második autóm, az első - mily meglepő - pont egy Astra G volt, 1.6-os benzines, magához képest nem is rosszul felszerelt, mégis utáltam. Minden sarkon szembejött belőle kettő másik, folyton hordtam szevizbe kisebb, de annál idegesítőbb gondok miatt. Pl. tavaly nyár végén, pont mielőtt végre megváltam tőle, a 40 fokban autópályán kitalálta, hogy ő most nem akarja mozgatni az ablakokat, így felhúzva maradt, klíma persze szintén két héttel előtte adta fel. A hátsók szerencsére kurblisok voltak, de sokat nem segítettek, azon az úton dőlt el bennem, hogy lecserélem a kocsit amilyen hamar csak lehet. Nyöszörgött is a beltér több helyen, a futóműve iszonyatos volt (pedig elvileg nem volt vele baj), az anyaghasználat akkor még nem tűnt rossznak, de mióta van a Ford, már tudom hogy iszonyatos. Lebeszélnélek az Astra G-ről. Nekem nagyon nem jött be.
Néznék ennyiért még 4-es Golfot (vigyázz, sok a széthajtott), Civic van ennyiért jó a '90-es évek végéről, de a VTEC-es példányok szinte mind hülyegyerekek játékszereivé váltak. Esetleg Peugeot 406 - igen, francia, de ez egy jó konstrukció, egy barátomnak van, neki bevált.
Semmiképp ne vedd meg az elsőt ami jónak tűnik. :)
Ez 600e Forintért egy francia autó, ráadásul PSA. - ha kereskedésből van, az a kérdés hányan vitték vissza?
Nem céges Skoda Octavia a legjobb találat. Bár már 600e kilométer után állapot, fenntartás és főleg javíttatási költségek a fő szempontok. A típus (, és márka) már csak alkatrész miatt kérdéses tényező(k).
Ennyibe már tisztes 206-os 1.4 hdi vagy 1.6 benzin peugeotot kapsz...
Talán még a Clio,megbízható (240e km van nekem benne,80-at tettem bele ,csak kötelező szervizekre hordom olajcsere stb...) ,csak ahhoz képest 1.4 75 lóerő sokat eszik laza 8-at (nálam 9 körül 80%-ban mert rohanok és nyomom a gázt),de 75 lóerőhöz képest megy úgy mint a 90 lóerős Fiat Bravom...
A honda civic meg a vw golf jóval kisebb autók, mint a C5, nem is értem, hogy kerülnek ide. Arról nem is beszélve, hogy mindkettőt tinédzserek veszik azért, hogy széthajtsák és lámpától lámpáig versenyezzenek vele.
A Citroen C5 meg egy nagyobbacska kényelmes családi autó, nagyobb eséllyel kapsz megkíméltet belőle.
Ami fontos a Citroennél, hogy szakszervízben legyen szervizeltetve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!