Külföldi okmányos motor, magyarországi forgalomba helyezése az alábbi problémával. Hogyan? (25kw papírozás, fojtás)
Sziasztok, az lenne a problémám hogy egy Kawasaki ER5-ről lenne szó, Ausztriai papírokkal, eredetileg 25kw-os forgalmival, DE ki lett vonva a forgalomból és a fojtás is ki lett véve belőle.
-A kérdésem az, hogyha Magyarországon akarom forgalomba helyezni, akkor ugye lemérik a teljesítményét, és mit tesznek hogyha látják különbözik a teljesítmény?
-Van-e megoldás hogy az eredeti 25kw-os papírokkal legyen magyarországi forgalomban ( A2 kategóriás papírokkal) ?
-És ez megoldható-e úgy, hogy ne keljen a teljesítményét visszacsökkenteni?
-Ha nincs más lehetőség akkor pedig úgy hogy a teljesítménycsökkentést kilehessen venni belőle később?
Köszi a válaszokat.
"-Van-e megoldás hogy az eredeti 25kw-os papírokkal legyen magyarországi forgalomban ( A2 kategóriás papírokkal) ?
-És ez megoldható-e úgy, hogy ne keljen a teljesítményét visszacsökkenteni? "
Ez alapbol mar annyit jelent, hogy csalsz a papirokkal, szoval biztonsan NEM.
Hello!
Nekem ER-6-os van 25 kw-al papírozva. Nem én intéztem, németektől hozta az előző tulaj, elmondása szerint már kiszerelt fojtással, mégis forgalomba tudta helyeztetni itthon. Szerintem ne te vidd, hanem szánj rá kis pénzt és intéztesd olyannal, aki erre szakosodott, azoknak nem fogják a teljesítményt méregetni biztosan. Ha beírod a google-ba, hogy "külföldi járművek forgalomba helyezése", biztosan kidob pár vállalkozót, aki ilyet intéz. A sima műszakin egyébként nem mérnek teljesítményt, ezen most estem át nemrég, 20 perc volt kb. Szuper kis gép az Er-5! Jó motorozást!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!