Ha felraknék egy 1.6-os kb 100 lóerős autóra egy az egyben egy Yamaha R6-os karbisort, akkor beindulna a motor?
Biztos nem lenne alapjárat, meg dadogna, meg minden ha egyáltalán beindulna.
És ha igen, akkor pl azokhoz a karbikhoz lehetne kapni más méretű fúvókákat, hogy hozzá tudjam hangolni az én motoromhoz?
az ötlet egyész jó. nos a karbikat fel lehet szerelni, ha...porlasztós az autó, nincs tele elektronikával, és a gyújtás nincs összefüggésben a mostani prlasztóval..
ha a yamaha karbik egyforma jók, akkor egy próbát megér...régit ki, újakat fel, aztán hadd menjen.. nagy baj, sőt semmi baj nem származhat, legfeljebb jobban tépi az aszfaltot...beindulni biztosan befog..
a karbik hangolásával várj, előbb indítsd be, és próbálgasd(kóstolgasd) mit tud így...
járj szerencsével!
hajrá!
Igen hengerenkénti injektoros az autó. De nem is az erejével van a gondom, hanem a gázreakcióval.
Volt már egy Simsonom, azon már megtanultam a karburátor működését és összefüggéseit nagyjából, szóval az alapok megvannak.
Még azt akartam kérdezni, hogy sokat veszítek-e ha valami más típus szívócsonkját (pl Ladáét) rakok fel és nem egy egyedileg az én motoromhoz tervezettet, ami jobban elősegítené a töltéscserét?
Előbb nézesd meg azt a kocsit, hátha valami baja van ha nem húz rendesen. Ha meg nincs baja, akkor szimplán kevés neked az 1.6-os motor. Ezen nem fog érdemit segíteni egy karburátorsor. Ahhoz komolyabb átalakítások is kellenének, magasabb kompresszió, nagyobb szelepbenyitás, könnyített alkatrészek. Szokásos szívóbenzin tuning. Irgalmatlan munka, pénz, idő és a végeredmény egy bár erősebb, de napi használatra vacakabb autó lesz.
Lásd a Lada tuningokat, meg zsugormotorokat pl.
Vagy turbósítani, de ahhoz is a fél motort cserélni kell és bár frankó lesz, de egy vagyonba kerül.
Ez valami Opel Vectra, Astra amúgy?
És ezt napi autónak használod, melóba járni stb? Mert ha igen, akkor ne is akard karburátorozni mert nem lesz jó a kocsi. Ha csak második autó bohóckodni, akkor próbálgathatod, de nem lesz jobb a karbitól.
Hagyni kéne az injeteket és azzal kezdeni valamit. Ha a szívórész, légszűrő át van alakítva akkor lehet torokhangot előcsalogatni belőle, bár lehet az áramlás változás miatt a szondák kicsit megkergülnek majd.
Illetve hangot még olcsón a hátsó kipufogó dob cserével lehet módosítani.
Nem melós autó. Tudom, hogy többet enne meg környezetszennyezőbb lenne, a műszakiról meg nem is beszélve. Szóval hobbiautó.
Csak van a családban régebbi karbis autó és nagyon megtetszett hogy milyen közvetlen. Aztán nézegettem youtube-on ilyen átalakított autókat és akkor teljesen magába szívott az a hang. Tudom azokon általában már csináltak hengerfej tuningot is, ha nem még mást is.
Csak a fúvókákat nem tudom mennyire lehet beszerezni különböző méretben minden egyes karbihoz. Vagy ezek kompatibilisek egymással?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!